24 اردیبهشت پایان انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: پنجاه و هفتمین انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی در تاریخ 23 و 24 اردیبهشت ماه در صحن دانشگاه در حال برگزاری است.

علی فرخی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امیرکبیر دومین تشکل دانشجویی تاسیس شده در کل کشور است، گفت: انجمن اسلامی در سال 42 در دانشگاه امیرکبیر تاسیس شده و در واقع باقدمت ترین تشکل دانشجویی دانشگاه محسوب می شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: این انجمن بالغ بر 1000 عضو دارد که از لحاظ تعدا اعضا نیز بزرگترین تشکل دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به حساب می آید.

وی با بیان خبر اینکه پنجاه و هفتمین انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی در تاریخ 23 و 24 اردیبهشت ماه در صحن دانشگاه در حال برگزاری است، گفت: در این دوره از انتخابات 19 کاندیدا به رقابت می پردازند.

فرخی پیرامون فرایند انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: اوایل اردیبهشت ماه طی فراخوانی از علاقمند برای ثبت نام و شرکت در انتخابات دعوت به عمل آمد و پس از مراحل ثبت نام از کاندیدا، مرحله بررسی صلاحیت آنان انجام شد که نهایتا 19 نفر از آنان برای نامزد شدن انتخاب شدند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: انتخابات انجمن اسلامی در بین انتخابات تمامی تشکل های دانشجویی دانشگاه امیرکبیر پرشورترین انتخابات را با مشارکت بالای 400 دانشجو را دارد.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای اولین بار مسئولین فرهنگی دانشگاه تصمیم گرفتند انتخابات تشکل های دانشجویی به صورت فصل انتخاباتی طی یک ماه برگزار شود.

فرخی در پایان گفت: انجمن اسلامی به رسم هر سال در تاریخ 7 و 8 خردادماه مراسم افطاری با حضور چهره های سیاسی، فرهنگی، فعالان دانشجویی، ادوار انجمن، استادان و مسئولین دانشگاه برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005135

وب گردی

وب گردی