خوانساری معاون برنامه‌ریزی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شد

طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد خوانساری به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه این شورا منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام سیدسعیدرضا عاملی طی حکمی محمد خوانساری را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه این شورا منصوب کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکم خود آورده است: با اعتماد به فضل الهی و نظر به شایستگی، تعهد دینی و انقلابی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه‌های پژوهش و فناوری اطلاعات، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال به عنوان معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات منصوب می‌نمایم.

در ادامه این حکم تأکید شده است: تدوین، ابلاغ و نظارت بر اجرای برنامه واحدهای دبیرخانه، استقرار نظام تخصیص اعتبارات، ساماندهی نیروی انسانی دبیرخانه شورای عالی، ساماندهی ساختار و تشکیلات دبیرخانه شورای عالی و ایجاد فضای یکپارچه اطلاعات و آمار حوزه فرهنگ و علم و فناوری در کشور از اهم وظایف جنابعالی است. امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، همتی بلند و تلاش بی‌وقفه در انجام امور و مسئولیت‌های محوله موفق باشید.

گفتنی است، محمد خوانساری عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است که تاکنون در سمت‌هایی چون ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) و ریاست مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران به خدمت مشغول بوده‌ است. وی دارای تألیفات متعدد در حوزه فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر اعم از کتاب و مقالات علمی است که در مجلات و کنفرانس‌های معتبر به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005144

وب گردی

وب گردی