استقبال از تیم بسکتبال دانشگاه آزاد/ از غیبت دهخدا تا تحصیل رایگان برای بانوان آسمان خراش

تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی که عنوان نایب قهرمانی مسابقات دانشجویان آسیایی را در پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان آسیا از آن خود کرد، عصر امروز به کشور بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اعضای تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات دانشجویان آسیایی و دریافت جواز حضور در لیگ جهانی شدند، عصر امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شده و مورد استقبال کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و مردم قرار گرفتند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود در این مراسم، محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی هم حضور داشته باشد که به دلیل عدم هماهنگی، وی موفق به حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) نشد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این مراسم با توجه به صعود مستقیم بانوان بسکتبالیست دانشگاه آزاد به لیگ جهانی گفت: به اعضای این تیم قول می‌‌دهیم که تحصیل در دانشگاه آزاد برای آنها به صورت رایگان انجام شود و تمام مقدمات مورد نیاز را برای این دانشجویان فراهم می‌سازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لیگ جهانی پس از مسابقات یونیورسیاد برگزار می‌شود.

کیمیا یزدیان طهرانی، شیدا شجاعی، سمیه ثابت‌زاده، سمانه ثابت‌زاده بازیکنان، زهره خالقی مربی و گیتی متین سرپرست تیم بسکتبال ۳ نفره دختران دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره از رقابت‌ها بودند.

تیم‌های چین تایپه A، تیم دانشگاه آزاد اسلامی و چین تایپه B به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است، پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان آسیا از ۱۶ الی ۲۲ اردیبهشت‌ماه در کشور تایوان برگزار شد، تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با ترکیب چهار ورزشکار به این رقابت‌ها اعزام شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005145

وب گردی

وب گردی