رشد دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران مشهود است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران از بهمن ۹۷ با رشد دانشجو مواجه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از تنکابن، حسین منصوریان در نشست با هیئت‌رئیسه و مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در سالن کنفرانس حوزه ریاست این واحد دانشگاهی اظهار کرد: همکاران هیئت‌علمی که برای دانشگاه آورده‌ای داشته باشند از سقف تدریس آنها به میزان آورده‌شان کم می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر همکاران استاد می‌توانند در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از سال ۹۲ به‌تدریج دچار افت دانشجو شده و حتی سال ۹۴ این افت تا ۳۵ درصد هم رسیده بود؛ ولی از سال ۹۷ در اغلب واحدهای دانشگاه آزاد استان مازندران افت دانشجو بسیار کم شده است.
منصوریان یادآور شد: همان‌طور که از بهمن سال ۹۷ شاهد هستیم با افت دانشجو روبرو نبوده بلکه رشد هم داشته‌ایم و تمامی واحدهای دانشگاه آزاد در استان مازندران در بهمن ۹۷ نسبت به بهمن‌ سال ۹۶ در جذب دانشجو، رشد داشته‌اند.
وی در جمع مدیران گروهای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن بیان کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران یکپارچه‌شده و به دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تبدیل‌شده و استانی شدن واحدها برکت بوده و به نفع همه است.
دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران خاطرنشان کرد: اعضای هیئت‌علمی واحدهای استان باید در تمام تصمیم‌گیری‌ها مشارکت کنند و افرادی که ظرفیت و توانایی بیشتری دارند می‌توانند به‌عنوان مدیر گروه استانی با دانشگاه همکاری کنند.
منصوریان گفت: مهم‌ترین وظیفه ما دفاع و صیانت از حقوق اعضای هیئت‌علمی و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران است.
پیش از سخنان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و در ابتدای این نشست، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن با ارائه گزارشی از حوزه آموزش اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه دانشگاه آزاد تنکابن در شرایط فعلی جذب دانشجو در حوزه آموزشی است و این امر با مشارکت و همدلی همه مدیران، گروه‌ها و اعضای هیئت‌علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی امکان‌پذیر است.
حسینعلی مشایخی افزود: با این مشارکت و همدلی می‌توانیم به هدف جذب دانشجو برسیم و راه‌های جذب دانشجو تعامل با آموزش‌وپرورش و مؤسسات آموزشی و استفاده از فضای مجازی، توجه به کیفیت آموزش، توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاقیت و داشتن طرح درس از مواردی است که می‌تواند تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005197

وب گردی

وب گردی