زمان واریز وام های دوره قبل دانشجویان جامانده عتبات اعلام شد

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از زمان اعلام بندی دوره جدید دانشجویان به عتبات 98 خبر داد.

محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص ثبت نام بیست و یکمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده مدنظر داریم در اواخر تیرماه سال جاری، دوره جدید اعزام های دانشجویی به این سفر معنوی را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: ثبت نام در بیست و یکمین دوره اواخر خردادماه آغاز خواهد شد و مانند گذشته برنامه‌های اجرایی در عتبات، طبق روال تعیین شده پیش خواهد رفت.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به 2 صورت هوایی و زمینی و با تسهیلات ویژه‌ای که در نظر گرفته شده است، اعزام می‌شوند.

زارع درخصوص اعزام دانشجویان به سوریه گفت: در حال حاضر و براساس کامل نشدن امنیت، هیچگونه اعزامی صورت نخواهد گرفت و هر زمانی که این اعزام ها برای عموم مردم شکل بگیرد، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز اعزام های خود را از سر می‌گیرد.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اعزام کاروان های دانشجویی به عمره اضافه کرد: در این خصوص ما تابع سیاست های نظام هستیم و هر زمان که حج عمره برقرار شود، ما نیز در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

وی در خصوص تعلق نگرفتن برخی از وام های دانشجویان در دوره قبل افزود: طبق رایزنی های صورت گرفته، قرار است این وام هفته آینده از طریق بانک عامل به حساب دانشجویان واریز شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005198

وب گردی

وب گردی