دانشگاه آزاد اتفاق بزرگی را درتاریخ  بسکتبال ثبت کرد/ فرصت کافی برای تمرین نداشتیم

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق بزرگی در تاریخ بسکتبال به ثبت رسید و خوشحالم در این اتفاق سهم دارم و به بازیکنان تیمم افتخار می کنم.

زهره خالقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نایب قهرمانی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات آسیایی گفت: سال گذشته تیمی به مسابقات آسیایی اعزام شد که شاکله آن با تیمی که در دوره جدید به چین تایپه اعزام شد فاصله زیادی داشت. تیم جدید بسکتبال بانوان باتوجه به حضور نفرات در اردو تیم ملی با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات حاضر شد و خوشبختانه توانستیم به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی افزود: برای حضور در مسابقات آسیایی بازیکنان فرصت کم 15 روزه داشتند تا کنار یکدیگر تمرین کنند، با این حال به دلیل تمرینات مداومی که اعضای تیم از نوجوانی در تیم های ملی و دانشگاه آزاد اسلامی داشتند در جریان مسابقات با مشکل خاصی مواجه نشدیم و به راحتی در زمین کارهای تاکتیکی را انجام دادیم. درمجموع از عملکرد تک تک بازیکنان رضایت کامل دارم.

خالقی ادامه داد: با نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق بزرگی در تاریخ بسکتبال به ثبت رسید و خوشحالم در این اتفاق سهم دارم و به بازیکنان تیمم افتخار می کنم. امیدوارم در مسابقات جهانی هم همین تیم را داشته باشیم و مجددا برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تاریخ دقیق برگزاری دیدار های لیگ جهانی هنوز مشخص نشده است اما اگر قرار باشد دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات تیم اعزام کند باید تمرینات مان را زودتر آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ نقطه ضعفی در باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی وجود نداشت و تنها مشکلمان فرصت کمی بود که برای تمرین داشتیم. بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و به همین خاطر زمان کافی برای هماهنگی بیشتر در تمرینات وجود نداشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005199

وب گردی

وب گردی