برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی، ویژه دانش آموزان و خانواده ها در واحد یزد

بیش از چهار صد نفر از دانش آموزان و والدین آنها و مدیران مدارس استان یزد در کارگاههای آموزشی بهبود سبک زندگی و افزایش شاخصها شرکت کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، حوزه معاونت آموزشی واحد یزد کارگاههای آموزشی ویژه خانواده های علاقه مند به بهبود سبک زندگی و افزایش شاخص ها و توجه به مسائل مبتنی برشفقت در تربیت برای فرزندان برنامه ریزی و برگزار کرده است.

المدرسی معاون آموزشی واحد یزد گفت: تاکنون چندین جلسه کارگاه آموزشی با حضور استادان متخصص از جمله دکتر محمد حسین فلاح دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در دانشگاه برگزار شده است و تاکنون در این برنامه ها نزدیک به چهار صد نفر از مدیران؛ دانشجویان؛ دانش آموزان و والدین آنها شرکت داشتند.

وی اظهار کرد: این برنامه ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یزد گروه روانشناسی اسلامی و روانشناسی مثبت گرا دارا می باشد و استادان متخصص در این عرصه در حال فعالیت هستند و از امسال نیز کارشناسی روانشناسی به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شده بتوانیم رسالت دانشگاه را در عرصه خدمت به باورهای عمومی و افزایش اعتقادات و تغییر سبک زندگی به سمت زندگی توام با تدین و ارتقای سطوح اعتقادی عزیزان انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005321

وب گردی

وب گردی