ساختمان های مقدسه مانند مسجد، در اعتلای معنوی جوانان موثر است

مسئول ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد در دیدار با رئیس واحد یزد گفت: تعلیم و تعلم در دانشگاه صورت می گیرد و ساختمان های مقدسه مانند مسجد می تواند در اعتلای معنوی جوانان موثر باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز خبرنگار روابط عمومی واحد یزد: در ابتدای این دیدار معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ضمن خوش آمد گویی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد یک مجموعه فرهنگی شامل مسجد، حسینیه، کلاس های فرهنگی و مرکز مشاوره برای دانشجویان وجود دارد که باعث برکت دانشگاه است.

در ادامه دکتر دهقانی اشکذری معاون دانشجویی فرهنگی واحد یزد گفت: واحد یزد اولین دانشگاه ایران است که در آن شهدای گمنام دفن شده اند؛ همچنین این واحد 9 شهید دفاع مقدس و 2 شهید مدافع حرم به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

سپس حجت الاسلام مصطفی گرجی مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: تعلیم و تعلم در دانشگاه صورت می گیرد و ساختمان های مقدسه مانند مسجد می تواند در اعتلای معنوی جوانان موثر باشد.

وی گفت: هم اکنون دانشجویان علاقه مند و بهترین جوان های روزگار را داریم به دلیل اینکه امروز نفس بیدار است و خوب بودن در این ایام ارزشمند است. قرآن می گوید همه نقلها را بشنوید وبهترین را انتخاب کنید.

حجت السلام گرجی گفت: رسالت کانونهای فرهنگی بیرون آوردن مساجد از تک ساعتی بودن حضور است و جوان باید غیر از وقت نماز برای کسب فضایل دیگر در مسجد باشد. یک سال اخیر نگاه جدیدتری حاکم شده است تا به سویی برویم که مساجد با شمایل سازی زیبا، محتوا سازی لازم جهت پاسخگویی به نسل جوان را انجام دهد.

وی افزود: این دیدار را به فال نیک می گیرم و انشااله تغییر و تحولات مفیدی در کانون فرهنگی دانشگاه اتفاق بیافتد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005334

وب گردی

وب گردی