رونق کسب و کارهای محلی از طریق یک استارتاپ

محققان در یک استارتاپ با ورود به حوزۀ خدمات راهکاری برای رونق کسب و کارهای محلی ارائه دادند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شاید برای شما هم پیش آمده باشد در محلی که زندگی می کنید به دنبال یک خیاط خوب برای تعمیر لباس خود یا شاید به دنبال یک گلفروشی باشید. اما مکانی را برای مراجعه نشناسید. اما استارتاپ ها با ورود به حوزه خدمات پاسخگوی این مشکل شده اند. استارتاپی مستقر در مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف به معرفی کسب و کارهای محلی پرداخته و در این مسیر از تجربه سایر کاربران بهره برده است.

پویا مصدق مدیر این استارتاپ بیان کرد: ارتقاء سطح کیفی کسب و کارها هدفی است که این استارتاپ دنبال می کند و برای تحقق آن از نظرات و رتبه بندی های مشتریان بهره برده ایم. فعالیت این استارتاپ به این صورت است که در هر محله کسب و کارها با مراجعه به سایت ما شغل خود را معرفی می کنند و کاربران با جستجو می توانند نیاز خود را رفع کنند.

مصدق درباره استارتاپ «بهترینو» توضیحات بیشتری ارائه داد و گفت: از این طریق مردم بهترین کسب و کارهای هر منطقه را می شناسند. در این استارتاپ بر اساس تجارب و نظرات مردم، کسب و کارهای مختلف از کافه ها و رستوران ها گرفته تا سالن های آرایشی زیبایی رتبه بندی می شود و به کاربران کمک می شود بهترین انتخاب را داشته باشند.

وی همچنین عنوان کرد: علاوه بر معرفی کسب و کارها، کاربران از سایر خدمات همچون دریافت قیمت به صورت آنلاین و رزرو نوبت هم می توانند استفاده کنند. این وب سایت در ماه حدود 150 هزار مخاطب دارد که از این خدمات بهره می برند.

مجتمع خدمات فناوری شریف با هدف حمایت، گردهم آوری و هم افزایی میان واحدهای خدمات فناوری دی ماه سال 92 با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد. البته با توجه به تاثیر آن در ترویج فرهنگ کسب و کار‌های دانش بنیان با حمایت صورت گرفته از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فاز دوم آن نیز در دی ماه سال 1394 به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005338

وب گردی

وب گردی