نسبت به وضعیت قضایی افرادی که در سیل گلستان مقصر بوده اند، شفاف‌سازی شود

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان، در نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد، نسبت به وضعیت قضایی افرادی که در جریان سیل گلستان مقصر بوده اند، شفاف سازی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان، طی نامه ای از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد، نسبت به وضعیت قضایی افرادی که در جریان سیل گلستان مقصر بوده‌اند، شفاف‌سازی صورت گیرد.

در ابتدای این نامه آمده است: نظر به فرمایشات جناب عالی در هنگام سفر به گلستان و دیدار با سیل زدگان در خصوص لزوم برخورد قضایی با کسانی که در حادثه سیل گلستان در انجام مسئولیت‌ها و وظایف خود کوتاهی نموده‌اند، بر خود وظیفه دانستیم از شما درخواست کنیم تا به سخنگوی محترم این قوه دستور فرمایید، مردم گلستان را بیشتر در جریان روند این برخورد‌های قضایی قرار دهند. حضرت عالی نیک مستحضرید دکتر مناف هاشمی که به دلیل عدم حضورشان در محل مأموریت هنگام حادثه سیل متهم ردیف اول قاصرین در نگاه مردم استان شناخته می‌شوند، حال به عنوان مشاور شهردار پایتخت منصوب شده‌اند در حالی که هنوز در نگاه عامه مردم از ایشان رفع اتهام نشده است!

در ادامه عنوان شده است: از آنجایی که آبروی مومن در شرع مقدس اسلام و عرف کشور ما از جایگاه والایی برخوردار است، از حضرت عالی تقاضا داریم چنانچه از استاندار سابق گلستان و دیگر متهمان سیل به خاطر قصورهای احتمالی رفع اتهام شده است مردم را در جریان این مهم قرار بدهید تا حرمت این انسان‌ها در میان مردم حفظ شود و اگر هنوز اتهاماتی متوجه این افراد است لطفا به مسئولان ذی ربط در قوه قضاییه بفرمایید برای مردم روشن کنند که دقیقا نقش قوه قضاییه چیست و چرا قوه قضائیه مانع انتصاب متهمان این حادثه در دیگر مناصب سیاسی و اجرا نشده است؟ بی شک پاسخگویی قوه قضائیه باعث از بین رفتن سوءظن ها و افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005363

وب گردی

وب گردی