تبریک بسیج دانشجویی به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی در پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور محمد حسین فئوادیان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی در پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: 27 اردیبهشت ماه که مزین به روز ارتباطات و روابط عمومی گردیده، روز پاسداشت تلاش و کوشش کسانی است که برای معرفی و تعالی سازمان خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند. فرارسیدن روز روابط عمومی را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

در ادامه این پیام عنوان شده است: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد. در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است، اگر ناکار آمد شود، مدیریت فرسوده و ناکارآمد می شود. روابط عمومی می تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.

در بخشی از این پیام آورده شده است: درهای سازمانها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شوند و این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می تواند رسیدن به اهداف عالیه ی جامعه را دنبال نموده و روح و سرزندگی را در سازمانهای کشورمان جاری سازد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم. بار دیگر برای کلیه ی فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامیمان باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1005376

وب گردی

وب گردی