کشف بیش از یک میلیارد ریال دام و کود شیمیایی قاچاق در مهدیشهر

 جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان  از کشف یک میلیارد و 160 میلیون ریال قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان مهدیشهر خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ عبدالله حسنی با بیان اینکه برخورد پلیس با پدیده قاچاق بی تردید در "رونق تولید" سهم ویژه ای دارد، گفت: در همین راستا برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای در مجموعه فرماندهی انتظامی استان سمنان تشدید شد که نتایج بسیار مناسبی را نیز به همراه داشت.

سرهنگ حسنی، حضور مستمر ماموران انتظامی در محورهای مواصلاتی را یکی از اقدامات موثر پلیس در این حوزه دانست و افزود: ماموران پاسگاه انتظامی فولادمحله شهرستان مهدیشهر حین گشت زنی در حوزه استحفاظی که بیشتر آن کوهستانی است به دو دستگاه خودرو حامل بار احشام و کود شیمیایی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر هر دو خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروها، 2 راس گاو و 15 تن کود شیمیایی که بدون هیچ مدرک و مجوز قانونی و به صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق حمل می شد را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سمنان، ارزش ریالی این دو محموله را بنا بر اظهار کارشناسان امر بالغ بر یک میلیارد و 160 میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: محموله های قاچاق با هماهنگی مقام قضائی به اداره دامپزشکی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005379

وب گردی

وب گردی