کشته شدن  دو نفر در سیل " مشهد اردهال "

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از وقوع سیل به علت بارش باران و جان باختن مادر و دختری 5 ساله در محور " مشهد اردهال " خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ،سرهنگ "علی پورکاوه" گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی منطقه "مشهد اردهال" از وقوع سیل و فوت 2 تن در این منطقه مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، ساعت 8 و 20 دقیقه شب گذشته بارش باران آغاز و ساعت 10 به بعد شدت می گیرد که 5 خودرو "پژو پارس" ،"تیبا" ،"ساینا" ،"پژو" و "پراید" در مسیر سیلاب قرار داشتند ؛ این درحالی بود که 3 خودرو خالی از سرنشین بودند اما سواری پژو و پراید سرنشین داشتند.

سرهنگ پورکاوه ادامه داد: گشت انتظامی در اقدامی سنجیده و ضربتی 3 سرنشین سواری پژو را که در مسیر سیلاب قرار گرفته بودند از مرگ حتمی نجات دادند ؛ سواری پراید که راننده آن بیرون از خودرو بود نجات یافت ولی همسر 27 ساله و دختر 5 ساله اش که داخل پراید بودند غرق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار از شهروندان خواست، خودروهای خود را در مسیر سیلاب قرار ندهند وهنگام وقوع اینگونه وقایع در اسرع وقت نسبت به خارج شدن از خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005381

وب گردی

وب گردی