مسئولیت روابط عمومی شفاف‌سازی و روان‌سازی اطلاعات است

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا همدانچی با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران و کارکنان پرتلاش روابط عمومی استان‌ها، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: بیست و هفتم اردیبهشت، «روز ارتباطات و روابط عمومی» را به همه همکاران گرامی، خدوم و دلسوز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم. بدون تردید عصر حاضر را باید عصر ارتباطات جهانی نام‌گذاری کرد، دوره‌ای که با تحول فناوری ارتباطات، عرصه جدیدی را پیش روی ما ایجاد کرده و بهره‌برداری از این مزیت برتر به‌ویژه در حوزه دانشگاهی می‌تواند عامل مؤثری در کسب موفقیت ارزیابی شود.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: روابط عمومی، مهم‌ترین عامل ارتباطی درون و برون‌سازمانی است که از طرفی تحرک، توانمندی و کارآمدی یک‌نهاد یا سازمان را در معرض مخاطبان خود قرار می‌دهد و از طرفی دیگر به ارزیابی نظرات افکار عمومی نسبت به عملکرد آن سازمان و نهاد می‌پردازد که حاصل این اقدامات تقویت شفافیت و روشنگری ارتباطات درون و برون‌سازمانی خواهد بود. این رسالت سبب گشته تا روابط عمومی علاوه بر پوشش دادن رویدادها و اطلاع‌رسانی صحیح سازمانی، نسبت به دیدبانی، اطلاع‌یابی، شفاف‌سازی و روان‌سازی ارتباطات درون و بیرون دستگاه مربوطه، مسئولیت و وظیفه پیدا کند که مطمئناً بکارگیری ابزارهای نوین ارتباطی در جهت برقراری ارتباط پویاتر با مخاطبان، مسیر تحول و توسعه نقش روابط عمومی را هموارتر می‌کند که این روند به‌ویژه در جامعه دانشگاهی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

در ادامه این پیام آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان، نقش مهم و حیاتی در ارتقای توان علمی، پژوهشی و اجتماعی کشور دارد و وظیفه دارد با جامعه هدف خود یعنی استادان، دانشجویان و کارکنان گران‌قدر ارتباط مؤثری داشته باشد و از آنجایی که این دانشگاه به حل مشکلات جامعه، مسئله محوری و تقویت دانش بومی توجهی جدی دارد، تقویت نقش و جایگاه روابط عمومی دانشگاه نیز در این راستا مورد توجه قرار گرفته است. مسلماً این رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با نگاهی علمی و دانشگاهی تدوین‌شده و تبیین آن نیز بر عهده روابط عمومی دانشگاه خواهد بود.

در پایان این پیام نوشته شده است: این روز فرخنده را به‌تمامی مدیران و کارکنان محترم روابط عمومی استان‌ها، مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در پناه خداوند منان در انجام وظایف محوله بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005385

وب گردی

وب گردی