ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده‌ای نزدیک

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی از ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است و این امر یک فرصت استثنایی است که فقط باید هنر ارائه این قابلیت را داشته باشید.

به گزارش ایسکانیوز، سردار ایوب سلیمانی، ساخت شهرک سینمایی پلیس را از اولویت‌های کاری "ناجی هنر" دانست و گفت: از جمله اقداماتی که در حوزه ساخت فیلم و سریال باید مدنظر باشد، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، یعنی ساخت یک شهرک سینمایی پلیس است.

وی با بیان اینکه ناجا در خصوص تهیه و تولید فیلم و سریال سرشار از سناریو‌های متنوع است، گفت: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است و این برای شما یک فرصت استثنایی است که فقط باید هنر ارائه این قابلیت را داشته باشید.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بنابراین باید در سال ۹۸ در یک اقدام کوتاه مدت برای مابقی سال خصوصا در هفته نیروی انتظامی و ایام پایانی سال در حوزه‌های مختلف (کودک، مستند، فیلم و سریال) برنامه‌های خود را ارائه و اجرایی کنید و در مرحله بعد برای سال‌های آینده برنامه ریزی کرده و در قالب زبان شیوای هنر سبک زندگی عمومی را ارتقاء دهید.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بین سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف، ناجا بیشترین سطح تعامل با جامعه را دارد، گفت: نیروی انتظامی در متن کلیه رویداد‌های اجتماعی قرار دارد و از سویی مردم از اولین سازمانی که اطلاعات را دریافت می‌کنند و مطالبه گری دارند، نیروی انتظامی است.

سردار سلیمانی با اشاره به حضور پررنگ و اثربخش پلیس در رسانه‌ها گفت: فرماندهان و مسئولان ناجا هنگام حضور در رسانه‌ها باید با آمادگی و اطلاع از حوزه ماموریتی خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005413

وب گردی

وب گردی