آخرهفته با اخبار ورزشی دانشگاه آزاد/ از انتقال رحمتی به تراکتور تا تحصیل رایگان برای آسمان خراش ها

در هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس ورزش در سطح واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ورزش دانشجویی کشور منتشر شد که در این گزارش آنها را مرور می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، خبر‌هایی از جنس ورزش طی هفته ای که گذشت در سطح واحد های دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد که گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار در هفته گذشته را مرور می‌کنیم.

در هفته جاری از مهم ترین اخبار ورزشی در حوزه دانشگاه می توان به نایب قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات آسیایی اشاره کرد که این تیم توانست برای اولین بار به عنوان نماینده ایران جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند.

تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون دو نایب قهرمانی در آسیا کسب کرده اند و مسوولان دانشگاه آزاد قصد دارند تا عملکرد بهتری در هر سال داشته باشند.

همچنین صفحه اینستاگرام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز خبر از انتقال مهدی رحمتی به تراکتورسازی را روی خروجی قرارداد و حتی اعلام کرد کاپیتان آبی پوشان پایتخت با تبریزی ها به توافق نهایی رسیده است.

در ادامه گزارش گزیده ای از مهم ترین اخبار ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی را مشاهده خواهید کرد:

آسمان خراش های دانشگاه آزاد نایب قهرمان آسیا شدند

تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان آسیا شد.

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا توانست پس از چهار پیروزی و صدر نشینی در گروه B این مسابقات در رقابت با تیم صدر نشین گروه A با نتیجه 18 بر 12 به پیروزی رسید و به فینال مسابقات دانشجویان آسیا راه‌ یابد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

دانشگاه آزاد اولین بمب نقل و انتقالات فوتبال را لو داد

صفحه اینستاگرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از انتقال بازیکن استقلال به تراکتور خبرداد.

صفحه اینستاگرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از انتقال قطعی رحمتی به تراکتور خبرداده و حتی گفته رحمتی با این تیم قرار داد امضا کرده است و بدون شک کاپیتان آبی ها در لیگ برتر سال جدید درون دروازه تبریزی ها قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

تیم دوومیدانی آقایان دانشگاه آزاد در لیگ برتر شرکت می کند/ با هزینه فدراسیون تیم را به یونیورسیاد اعزام می‌کنیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: صحبت‌هایی با مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تشکیل تیم آقایان انجام داده‌ایم و این تیم در دوره جدید لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

مجید کیهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تشکیل تیم دوومیدانی آقایان در لیگ برتر گفت: صحبت هایی با مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تشکیل تیم آقایان انجام داده‌ایم و این تیم در دوره جدید لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

دانشگاه آزاد اتفاق بزرگی را درتاریخ بسکتبال ثبت کرد/ فرصت کافی برای تمرین نداشتیم

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق بزرگی در تاریخ بسکتبال به ثبت رسید و خوشحالم در این اتفاق سهم دارم و به بازیکنان تیمم افتخار می کنم.

زهره خالقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نایب قهرمانی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات آسیایی گفت: سال گذشته تیمی به مسابقات آسیایی اعزام شد که شاکله آن با تیمی که در دوره جدید به چین تایپه اعزام شد فاصله زیادی داشت.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

اساس کار فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی باید تغییر کند/ مدال‌آوران بسکتبال رایگان تحصیل می‌کنند

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهم‌ترین پاداش ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی درس‌خواندن در مقطع تحصیلی بالاتر به صورت رایگان است.

کمال جوانمرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره پاداش نایب قهرمانی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات آسیایی گفت: مهم‌ترین پاداش ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی حضور در مقطع تحصیلی بالاتر و تحصیل به صورت رایگان است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

اسامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای اعزام به مسابقات یونیورسیاد 2019

سی‌امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 لغایت 23 تیرماه در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران با اعزام 4 تیم در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

تیم اعزامی ایران شامل 42 ورزشکار، 28 همراه و 3 خبرنگار است که از تعداد ورزشکاران 20 نفر از آنها دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند. البته این لیست نهایی نشده است و تعدادی دانشجوی دیگر هم به ترکیب تیم‌ها اضافه خواهد شد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

درپی کارشکنی انگلیسی ها؛

دانشجویان دانشگاه آزاد مسابقات جهانی تکواندو را از دست دادند

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی موفق به حضور در مسابقات قهرمانی جهان نشدند.در پی عدم صدور ویزا برای برخی از مسئولین، کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 منچستر تعدادی از ورزشکاران موفق به حضور در این مسابقات نشدند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

انتهای پیام/

کد خبر: 1005434

وب گردی

وب گردی