راننده موتورسیکلت قانون شکن دستگیر شد

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری موتورسوار متخلفی که ضمن درگیری با مامور این پلیس راهور، نظم عمومی را مختل کرده بود، خبرداد.

یه گزارش ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی با اعلام این خبرگفت: موتورسوار قانون شکنی که در روز سه شنبه ( 24 اردیبهشت ماه) در خیابان حضرت ولیعصر(عج) با مأموران پلیس راهور تهران بزرگ که در حال انجام وظیفه بودند، درگیر شده و ضمن توهین به آنها و ایجاد اخلال در نظم و انضباط شهری اقدام به تخریب شیشه خودرو پلیس کرده بود .

وی با بیان اینکه مأموران زحمت کش پلیس راهور تهران بزرگ در ایام ماه مبارک رمضان با زبان روزه در حال ارائه خدمات به شهروندان و برقراری نظم و انضباط شهری هستند گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری این موتورسوار قانون شکن صادر و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موظف به شناسایی و دستگیری وی شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات ویژه پلیسی، این شخص در کمترین زمان ممکن شناسایی و مشخص شد وی یکی از اراذل و اوباش مسئله داری است که در سنوات گذشته نیز چندین بار دستگیر و روانه زندان شده است .

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به متواری بودن این موتور سوار قانون شکن از محل سکونتش تا به امروز گفت: با شناسایی دقیق هویت این شخص، بلافاصله مأموران به محل سکونت وی اعزام شدند؛ در تحقیقات میدانی صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد وی با اطلاع از انتشار تصاویر درگیری خود با مأموران پلیس در فضای مجازی، از محل سکونتش متواری شده است.

وی گفت: با وجود بلامکان بودن این فرد قانون شکن و نیز تلاش های ماموران پلیس، این شخص ساعتی پیش در تهران دستگیر و با طرح شکایت معاونت حقوقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برابر با مواد 607 ، 609 و 618 قانون مجازات اسلامی، در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد .

سردار رحیمی در پایان گفت : مجموعه پلیس پایتخت برابر وظیفه ذاتی خود به عنوان متولی اصلی نظم و انضباط در کلان شهر تهران، به هیچ عنوان اجازه بی قانونی، هنجارشکنی و یا اخلال در نظم و امنیت عمومی را به هیچ کس نخواهد داد و ضمن رعایت حقوق شهروندی، برابر قانون از حقوق و جایگاه مأموران زحمت کش خود پاسداری و دفاع کرده و با هرگونه تعرض به آنها به شدت برخورد قانونی می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005445

وب گردی

وب گردی