تبدیل ورزشگاه «فدک» به تالارعروسی !

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تبدیل ورزشگاه فدک به تالار عروسی و تحویل آن به برنامه تلویزیونی "کودک شو" انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت نظری در مورد تغییر کاربری مجموعه ورزشی فدک در منطقه 16 با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر این مجموعه ورزشی به تالار عروسی تبدیل شده است، گفت: همچنین قرار بود بخشی از این تالار عروسی به محل لوکشین برنامه «کودک شو» تبدیل شود و حتی قسمتی از این تالار نیز به نصب دکل همراه اول اختصاص یابد که با ورود به موقع شورای شهر این اتفاق فعلا لغو شده است.

وی با بیان اینکه مالکیت این مجموعه ورزشی با توجه به اسناد موجود در شهرداری مربوط به منطقه 16 تهران است اما چند سالی است که بهره برداری از این مجموعه بدون انعقاد تفاهم نامه یا اجاره نامه و... در اختیار سازمان فرهنگی و هنری و فرهنگسرای بهمن قرار گرفته است، گفت: به نظر می رسد اولین مشکل در مورد مجموعه ورزشی فدک، بهره برداری از این ملک است.

نظری با بیان اینکه با وجود اینکه مجموعه فدک زیرساخت های خوبی دارد اما از آن بهره برداری ورزشی نمی شود افزود: نه تنها از این مجموعه استفاده ورزشی نمی شود بلکه بعنوان ملک تجاری مورد استفاده میکند در حال حاضر بخشی از این مجموعه ورزشی بعنوان تالار عروسی استفاده می شود و بخشی هم که قرار بوده زمین پاتیناژ باشد بلا استفاده شده و در برخی موارد محدود برای برگزاری مسابقات ورزشی رزمی و کشتی استفاده می شود که البته شهرداری منطقه16 در مورد رفع تصرف نامه نگاری هایی با سازمان فرهنگی و هنری داشته است.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که سرانه ورزشی منطقه 16 بسیار کم است گفت: در حال حاضر از فضای ورزشی مسقف به عنوان تالارعروسی بهره برداری می‌شود و زمین چمن و زمین اسکیت این مجموعه نیز در حد ایده ال بهره برداری نمی شود و امید است بعد از تحویل زمین با اصلاحات و ترمیم زمین موجود اقدام شود تا حداقل سرانه ورزش در منطقه افزایش یابد.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1005462

وب گردی

وب گردی