توضیح معاون آموزشی دانشگاه تهران در خصوص اشکالات فنی سایت نمرات زبان عمومی

معاون آموزشی دانشگاه تهران درخصوص اشکالات فنی به وجود آمده در سایت نمرات آزمون زبان این دانشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در روزهای اخیر دانشجویان دانشگاه تهران طی تماس‌های مکرر، اعتراضاتی نسبت به از دسترس خارج شدن سایت نمرات زبان این دانشگاه و عدم بارگذاری نمرات دانشجویان داشتند. درپی این اعتراض‌ها خبرنگار گروه ایسکانیوز این موضوع را از مسئولان دانشگاه تهران پیگیری کرد که در نهایت معاون آموزشی دانشگاه تهران در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

حسین حسینی در خصوص اشکالات فنی به وجود آمده در سایت نمرات آزمون زبان این دانشگاه گفت: مرکز آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران، مسئولیت برگزاری آزمون زبان عمومی این دانشگاه را بر عهده دارد. این مرکز از یک طرف مجری سیاست‌ها و آیین‌نامه‌های ارسالی از جانب معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران زبان‌ها و ادبیات خارجی است.

وی افزود: مرکز آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران، برای سنجش مهارت زبانی داوطلبان آزمون دکتری، هر ساله شش نوبت آزمون زبان عمومی در فواصل زمانی مشخص برگزار می‌‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در ادامه در خصوص مشکل مذکور اضافه کرد: این موضوع مشکل خاصی نیست، یک روال اداری است که گاهی ممکن است مشکلاتی پیش آید برطرف خواهد شد.

حسینی بیان کرد: کارنامه فارسی و لاتین دانشجویان در حال تحصیل توسط واحدهای دانشگاه صادر می‌شود و بعد از فارغ‌التحصیلی در ستاد مرکزی معاونت آموزشی دانشگاه صادر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005521

وب گردی

وب گردی