برگزاری نخستین دوره رویداد ملی ایده‏‌پردازی فراساحلی

رویداد ملی ایده‏ پردازی فراساحلی به ‌منظور گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات با موضوعات مختلف در این حوزه شکل‌گرفته است و نخستین دوره آن 21 تا 22 خردادماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری با هدف «گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات با موضوعات مختلف»، «ایجاد جریان تبدیل ایده به محصول» و در نهایت «تسهیل و تسریع ورود محصولات به بازار»، اقدام به برگزاری نخستین دوره رویداد ملی ایده ‏پردازی فراساحلی کرده است.

نخستین دوره رویداد ملی ایده‏ پردازی فراساحلی، توسط دانشگاه صنعتی شریف در دانشکده مکانیک و با حمایت ستاد توسعه فناوری‏ های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور برگزار می‌شود. هدف از این رویداد، «شناسایی افراد دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در حوزه فراساحل» و « حمایت از تجاری‌ سازی محصولات این حوزه» است.

نخستین رویداد ملی ایده ‏پردازی فراساحلی با محورهای مختلفی چون «بهینه‏ سازی تعمیر و نگه‏داری سازه‏ های فراساحلی»، «هوشمندسازی بهره‏ برداری سکوهای دریایی»، «انرژی ‏های تجدیدپذیر دریایی» و «هوش مصنوعی در حفاری» برگزار می شود.

این رویداد ملی، 21 و 22 خرداد ماه سال جاری همزمان با هشتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل برگزار می شود و مهلت ارسال ایده‏ها 31 اردیبهشت ماه سال جاری است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.oiciran8.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005535

وب گردی

وب گردی