واحدهای دانشگاه آزاد جهت مستندسازی املاک و ساختمانهای خود اقدام کنند

رئیس مرکز عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدها جهت مستند سازی املاک و ساختمانهای خود اقدام نمایند و کلیه اسناد خود را بازنگری نمایند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یاسوج، اقبال شاکری در بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: حوزه حقوقی واحدها متناظر با حوزه عمرانی با قدرت جهت رفع مشکلات املاک و ساختمانها تلاش کنند و در هرجایی که به مشکل برخورد کردند از کمک مشاوران سازمان استفاده نمایند.

وی گفت: دانشگاه آزاد که با پول مردم به اینجا رسیده جهت حفظ امکانات و اموال آن نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد و از حراست و بازرسی واحدها به عنوان نیروهای قدرتمند جهت شناسایی و پشتیبانی اموال و امکانات استفاده شود.

رئیس مرکز عمرانی دانشگاه آزاد در ادامه بیان کرد: اگر واحدها در نهایت در اسناد و مدارک به جایی رسیدند که دچار معارض شده اند از کمک اداره حقوقی و مشاوران سازمان استفاده کنند.

وی گفت : حتما قرارداد پروژه ها بسته شود و تمام آیتم ها به صورت جزء به جزء و براساس زمانبندی و دیگر مشخصات تحویل گرفته شود.

شاکری بیان کرد: واجبترین موضوع برای ما این است که در حفظ و نگهداشت آنها تلاش کنیم و اینهمه هزینه ای که برای ساخت و ساز استفاده شده به علت سهل انگاری از دست نرود و موارد ایمنی را به نحو احسن انجام داده تا از بروز حوادث در واحدها جلوگیری شود.

در ادامه این بازدید شاکری در جلسه ای با حضور روسای واحدهای استانی و معاونین اداری و مالی واحد ها شرکت کرد و به بیان مشکلات عمرانی واحدها پرداخت.

شاکری به همراه همکاران و ریاست واحد یاسوج در منزل همکار فقید واحد یاسوج علی حسین اسلام پناه حضور یافته و با قرائت فاتحه پیام تسلیت دکتر طهرانچی را تقدیم خانواده داغدار اسلام پناه کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005545

وب گردی

وب گردی