خیابانی: دانشگاه آزادسطح علمی دانشجویان را افزایش  می دهد/ روش مطالعه در ایران تغییر کرده است

دانشجوی دکترای واحد علوم و تحقیقات گفت: به نظرم دانشگاه آزاد اسلامی از سال تاسیس تا کنون روند رو‌به‌رشدی داشته است و در این زمان توانسته سطح علمی کشور را ارتقاء دهد.

جواد خیابانی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه سی و هفتمین سالروز تاسیس این دانشگاه گفت: به نظرم دانشگاه آزاد اسلامی از سال تاسیس تاکنون روند رو‌به‌رشدی داشته و در این زمان توانسته سطح علمی کشور را ارتقاء دهد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی فضای مناسبی برای دانشجویان برای تحصیل در رشته های مختلف را در نظر گرفته و این نشان از ظرفیت بالای دانشگاه است. اگر همین روند از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داشته باشد اتفاقات خیلی بهتری رقم خواهد خورد.

خیابانی تصریح کرد: از سال 96 برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری وارد دانشگاه آزاد اسلامی شدم. به نظرم برای ادامه تحصیل هیچ زمانی دیر نیست و برای ارتقای سطح علمی باید به صورت آکادمیک اقدام کرد.

مجری شبکه سوم سیما درباره کاهش سرانه مطالعه در ایران اظهار کرد: نمی توان گفت کسی در ایران مطالعه ندارد شما حتی اگر یک تابلوی خیابانی را هم بخوانید مطالعه محسوب می شود. به نظرم در کشورمان روش مطالعه تغییر کرده و همه به جای کتاب از اینترنت استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: خود من هم در هفته به صورت آزاد مطالعه انجام می دهم؛ اما ساعت مطالعه‌ام متغییر است و زمان ثابتی ندارد. ممکن است در یک هفته بیشتر و یک هفته کم‌تر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005575

وب گردی

وب گردی