برگزار نکردن  جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی خلاف قوانین است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: آقای روحانی با جلوگیری از برگزاری جلسات توسط علی لاریجانی که نایب رئیس شورا است، در واقع تخلف می کند.

رضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آقای روحانی برخلاف شعارهای انتخاباتی خود بسیار در برابر نقد منتقدان کم تحمل بوده و رفتارهای اخیر وی نیز حاکی از خاموش کردن صدای آنان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ابراز کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی متعلق به یک فرد یا نهاد خاصی نیست، که اجازه اخراج و عدم دعوت اعضای حقیقی و حقوقی بر عهده یک فرد باشد.

وی با بیان اینکه طبق قانون، جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی هر دو هفته یکبار باید برگزار شود، عنوان کرد: آقای روحانی با جلوگیری از برگزاری جلسات توسط علی لاریجانی که نایب رئیس شورا است، در واقع تخلف می کند.

اسدی درخصوص فیلم پخش شده از عزت الله ضرغامی عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در فضای مجازی گفت: بهتر است افراد به دور از حاشیه سازی و تحریک افکار عمومی از مجاری قانونی پیگیر مطالبات خود باشند، این مطلب در به حق بودن و یا نبودن ادعا نقشی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005606

وب گردی

وب گردی