کیان: دشمن با آرایش جنگی می‌خواهد تاثیری در برخی از مسئولان ترسو بگذارد

دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ گفت: دشمن در همه عرصه‌ها می‌خواهد نشان دهد که آرایش جنگی دارد تا هیبتش بر یک سری افراد ترسو در داخل کشور تاثیر بگذارد.

علی کیان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درخصوص اصلی‌ترین دغدغه‌های جنبش دانشجویی در دیدار رمضانی رهبر انقلاب با دانشجویان گفت: دو نکته اساسی مد نظر است که باید به آن‌ها اشاره شود. اول همان‌طور که رهبری فرمودند به نظر می‌رسد دشمن در همه عرصه‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و فضای مجازی و.. آرایش جنگی به خود گرفته و در عرصه نظامی هم می‌خواهد نشان دهد که آرایش جنگی دارد تا هیبتش بر یک سری افراد ترسو در داخل کشور تاثیر بگذارد.

دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ اضافه کرد: سوال اساسی این است که طبق فرمایشات رهبری مبنی بر این که آرایش جنگی بگیرید و وارد میدان شوید، ما چه چگونه باید در برابر دشمن آرایش جنگی بگیریم.

وی درخصوص شکل‌گیری لشکرهای مطالبه‌گری و لزوم سازماندهی جهت مقابله با آرایش جنگی دشمن عنوان کرد: همزمان با شروع دهه پنجم انقلاب و سرعت یافتن حرکت انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به نظر می‌آید که این لشکرها تا به حال خودشان را پیدا کرده باشند، سازماندهی نسبی شده باشند و اکنون طبق تاکید رهبری با تمام قوا وارد میدان شوند.

کیان عنوان کرد: پس مطلب اول این بحث آرایش جنگی است که خیلی هم مهم است و ما فکر می کنیم بعد از گذشت چهل سال از انقلاب و شروع گام دوم انقلاب دور حرکت انقلاب به سمت آرمان‌ها سریع تر شده و وقتی که این اتفاق می‌افتد افرادی که خودشان را برای این کار و شرایط آماده کرده‌اند همراه در مسیر انقلاب خواهند بود و افردی که یا فهم موضوع را ندارند و از ابتدا مخالفت می‌کردند و اکنون هم مخالفت می‌کنند، یا آن هایی که برای این سرعت تند خودشان را آماده نکردند ضرر خواهند کرد و از گردونه انقلاب عقب خواهند ماند.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بیان دومین نکته در این زمینه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: نکته دوم در فضای مطالبات مردمی است و آن مشکلات شدید معیشتی است که مردم ما با آن‌ها درگیر هستند. متاسفانه ما در عرصه داخلی مشکلات عدیده‌ای را در موضوع مدیریت و تدبیر داریم که همه در آن‌ها به نحوی درگیر هستند ولی طبیعتا دولت و مجلس مسئولیت بیشتری دارند.

وی ابراز کرد: متاسفانه می‌بینیم که نیازهای مردم از جمله مسکن، مسائل معیشتی، اقلام خوراکی، گرانی و کالاهای مورد نیاز مردم دارای یک بازار آشفته است و برداشت دانشجوی انقلابی این است که این بازارها رها هستند و هرچند بار یک کالای خاص را مشاهده می‌کنیم که به صورت تعجب انگیزی رشد قیمیت دارد و کسی هم برای جلوگیری ازین روند فعالیتی نمی‌کند.

این فعال دانشجویی با اشاره به کم کاری و ضعف عملکردی سازمان‌های مربوطه و نهادهای امنیتی گفت: سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که سازمان‌های مسئول کجا هستند؟ وزارت صنعت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان، سازمان تعزیرات و... چه می‌کنند؟ نیروهای امنیتی و اطلاعاتی همانند وزارت اطلاعات و نیروهای دیگر که در عرصه‌های امنیتی تا به حال موفق عمل کردند و کارهای ناممکن را ممکن کرده‌اند، آیا نمی‌توانند یک عده سودجو را بر سر جای خود بنشانند.

وی به مشکلات مدیریتی در کشور هم اشاره کرد و گفت: ما درباره این مسائل ضعف مدیریتی سوال داریم در مواقع دیگر آقایانی می‌گفتند تحریم‌ها آنقدر تاثیر ندارد و مدیریت نادرست مطرح هست؛ ما هم الان این را می‌گوییم که تحریم‌ها آن چنان تاثیر ندارد و مشکل و ضعف مدیریتی داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005622

وب گردی

وب گردی