شرایط مهیا باشد قراردادم با دانشگاه آزاد را تمدید می کنم/ پیراهن و شکلات هدیه قهرمانی من بود

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوست دارم در تیم دانشگاه آزاد فعالیت خود را ادامه دهم و امکانات و شرایط مهیا باشد بدون شک قراردادم را با تیم تمدید خواهم کرد.

سمانه ثابت‌زاده بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: برای نخستین بار در مسابقات آسیایی شرکت و با پیراهن تیم دانشگاه آزاد اسلامی این تجربه را کسب کردم. خوشحالم در اولین تورنمت موفق به کسب جواز مسابقات جهانی شدیم.

وی افزود: تشکر ویژه از کادرفنی دارم که با اعتمادشان انگیزه ما را در مسابقات زیاد کردند و توانستیم در نهایت به مقام نایب قهرمانی دست یابیم. تمام توانمان را مقابل حریفان به کار گرفتیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و باید خودمان را برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

ثابت زاده ادامه داد: در مسابقات پرتاب توپ بین 10 نفر مقام نخست را کسب کردم و سپس در فینال نماینده چین را شکست دادم تا در مجموع عنوان قهرمانی را کسب کنم.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: پس از قهرمانی در مسابقات پرتاب توپ یک پیراهن ورزشی و دو عدد شکلات جایزه گرفتم و برای خودم هم جالب بود که چنین جایزه ای دریافت کردم.

وی تصریح کرد: سطح مسابقات خیلی بالا بود و تیم های قدرتمند را در این مسابقات شکست دادیم و به فینال رسیدیم. سال گذشته هم نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرده بود که حتی از گروهشان صعود هم نکردند.

ثابت زاده اظهار کرد: دوست دارم در تیم دانشگاه آزاد فعالیت خود را ادامه دهم و امکانات و شرایط مهیا باشد بدون شک قراردادم را با تیم تمدید خواهم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005627

وب گردی

وب گردی