آغاز وام‌های دانشجویی صندوق رفاه از اوایل تابستان

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان گفت: این صندوق تا تائید مصوبه جدید هیئت امنا از سوی وزارت علوم تا 2 ماه دیگر در ماه اول تابستان وام های دانشجویی را طبق روال نیمه دوم سال گذشته پرداخت می‌شود.

ناصر مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به میزان وام دانشجویی در سال 98 گفت: بودجه 98 در حال برنامه‎ریزی است و پس از آن باید به تصویب هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویی برسد.

وی ادامه داد: وام های دانشجویی تا تایید مصوبه جدید از سوی وزارت علوم براساس ضوابط و شرایط نیم سال دوم سال تحصیلی 97 پرداخت می‌شود و هیچگونه تغییری در روند و مبلغ وام‌ها وجود نخواهد داشت.

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان افزود: این صندوق تا تائید مصوبه جدید هیئت امنا از سوی وزارت علوم در ماه اول تابستان وام‌های دانشجویی را طبق روال نیمه دوم سال گذشته پرداخت می‌کند.

وی در ادامه در خصوص کیفیت غذاهای دانشجویان اضافه کرد: نظارت بر کیفیت و تغذیه غذا بر عهده معاونان دانشجویی دانشگاه‌‌ها است، به طوری که معاون دانشجویی و رئیس سازمان دانشجویان به این موضوع نظارت می‌کنند. در همین راستا ما هم زیرساخت‌ها، تجهیزات آشپزخانه و سردخانه‌ها موضوع را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005640

وب گردی

وب گردی