دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در سمت خود ابقا شد

منصور کبگانیان با حکم دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان دبیر ستاد علم و فناوری این شورا در سمت خود ابقا شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حکم دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیری منصور کبگانیان قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در این سمت تمدید شد.

در متن حکم سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به منصور کبگانیان قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: با اعتماد به فضل الهی و نظر به وظایف خطیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در سیاستگذاری، هماهنگی و نظارت کلان بر امور علمی کشور و به منظور تحقق و اجرایی‌سازی کامل سیاست‌ها، تصمیمات و مصوبات شورای‌عالی در حوزه علم و فناوری جنابعالی را به موجب این حکم به مدت ۳ سال به عنوان «قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری» شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با اختیارات کامل علمی، اداری و پشتیبانی مربوطه، منصوب می‌نمایم.

در بخش دیگری از این حکم نیز آمده است: به منظور سیاستگذاری اجرایی، هماهنگی و نظارت بر اجرای نقشه جامع علمی کشور حکم جنابعالی به عنوان «قائم‌مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور» برای مدت ۳ سال تمدید می‌شود.

ستاد علم و فناوری نقش هماهنگ کننده شوراها و کمیسیون‌های تخصصی مربوط را بر عهده خواهد داشت.

منصور کبگانیان عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و استادتمام دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ابتدای تشکیل ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور تاکنون دبیر این ستاد بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005660

وب گردی

وب گردی