تعمیر و تجهیز فضاهای ورزشی دانشگاه تهران در تابستان 98

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه تهران از تجهیز و رفع معایب امکانات ورزشی این دانشگاه در تابستان امسال خبر داد و گفت: جلساتی با مسئولین ذی‌ربط برگزار شده تا از بودجه اختصاص داده شده فضاهای ورزشی دانشگاهی را تجهیز کنیم.

علی حبیب‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از تجهیز و رفع معایب امکانات ورزشی این دانشگاه در تابستان امسال خبر داد و گفت: باید در زمینه ورزش‌های همگانی به ورزش‌های قهرمانی دانشجویان نیز توجه شود تا دانشجویان انگیزه بیشتری برای حضور در عرصه‌های ورزشی پیدا کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه دانشگاه تهران در این زمینه کارهای خوب و مطلوبی انجام داده به طوری که یکی از برنامه‌های ما این است که سراهای ورزشی را در کنار کارهای دیگر دانشگاه توسعه دهیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران اضافه کرد: در برنامه راهبردی دانشگاه تهران این است که بخش ورزش و تربیت بدنی مورد اهمیت قرار گرفته و به اعتقاد من نباید مشکلات بودجه‌ای مانعی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش شود چراکه نتیجه مستقیم و غیرمستقیم توجه به بخش ورزش قابل مشاهده است.

حبیب اللهی یادآورشد: قرار شده است در این خصوص جلساتی با مسئولین ذیربط داشته باشیم تا بتوانیم از بودجه اختصاص داده شده در تابستان امسال طرح‌های عمرانی در زمینه تجهیز و تعمیر فضاهای ورزشی دانشگاهی اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005669

وب گردی

وب گردی