استارتاپ‌های فعال حوزه اقتصاد دیجیتال سرمایه جذب می‌کنند

استارتاپ‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی به منظور ارتباط با فعالان عرصه کشاورزی و مواد غذایی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی،موادغذایی،ماشین آلات و صنایع وابسته حضور می‌یابند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، استارتاپ‌های فعال و موفق در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی برای جذب سرمایه و برقراری با شرکت کنندگان در بیست و ششمین نمایشگاه صنایع غذایی،مواد غذایی، ماشین آلات می توانند با کمک ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور یابند و در عرصه های مختلف به معرفی محصولات خود بپردازند.
با توجه به گستردگی حوزه های مختلف در این ستاد،استارتاپ‌ها می توانند نسبت به حوزه فعالیت خود دراین نمایشگاه حضور داشته باشند و از تخفیف و مساعدت‌های لازم از طریق ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی،موادغذایی،ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ 28 الی 31 خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
به منظور تسهیل و تسریع در امر جانمایی و رفاه حال مشارکت کنندگان، جانمایی غرفه ها و رزرو اولیه شرکت کنندگان بخش ریالی در این نمایشگاه نیز به صورت اینترنتی انجام می شود.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت iranagrofoodfair.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005672

وب گردی

وب گردی