مراسم افطار برای رانندگان تاکسی پایتخت در 5 پایانه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری مراسم افطار برای رانندگان تاکسی پایتخت در 5 پایانه تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی احمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری فارس، در ارتباط با پذیرایی افطار از تاکسیرانان پایتخت گفت:‌ 2 هزار و 500 پک پذیرایی افطاری به صورت سرد و گرم برای رانندگان تاکسی روزه‌دار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: محل پذیرایی از رانندگان روزه‌دار در 5 پایانه بزرگ و پرتردد پایتخت در نظر گرفته شده و برگزاری این مراسم نسبت به سال گذشته با حجم بیشتری اجرا می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه علاوه بر تاکسیرانان مسافرین و عموم نیز امکان افطار در این 5 پایانه را دارند، گفت: یکی از مناطق در نظر گرفته شده منطقه 9 در فرودگاه مهرآباد، خیابان بسیج، پارکینگ حجاج سابق، دپوی تاکسی‌های فراگشت مهرآباد است.

وی گفت: منطقه بعدی در جنوب به شمال بزرگراه اشرفی اصفهانی، نبش خیابان سازمان آب و در پایانه سازمان‌آب در نظر گرفته شده است همچنین در منطقه 5 ابتدای بلوار فردوس شرقی، انتهای خیابان ابراهیمی جنوبی، خیابان رز غربی، پایانه صادقیه پیش‌بینی شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: در منطقه 13 میدان کلاهدوز، اتوبان شهید دوران، مترو شهید کلاهدوز و در منطقه 20 شهرری، ایستگاه مترو جوانمرد قصاب جهت افطار رانندگان تاکسی روزه‌دار پیش‌بینی شده است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1005673

وب گردی

وب گردی