مدارس مهارتی در حوزه های مختلف ورزش راه اندازی می شود/ دانشگاه آزاد درخشش خوبی در ورزش داشته است

قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و پژوهش‌ گفت: نگاه ویژه ای به راه اندازی مدارس تخصصی ورزش داریم و هدفمان این است تا ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را ارتقاء دهیم.

بیژن رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اهمیت بالای ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نگاه ویژه ای به راه اندازی مدارس تخصصی ورزش داریم و هدفمان این است تا ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را ارتقاء دهیم. با توجه به پتانسیل بالا دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش و به خصوص عناوینی که تیم های ورزشی در مسابقات داخلی و برون مرزی کسب کردند، از توانایی این دانشگاه در حوزه ورزش حکایت دارد.

وی افزود: ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش بالا بوده و با توجه به این موضوع درنظر داریم تا در بخش های مختلف ورزش، مدارس مهارتی راه اندازی کنیم. با استفاده از ورزش دانشجویان با نشاط و انگیزه بیشتری تحصیلاتشان را دنبال خواهند کرد.

رنجبر ادامه داد: در آخرین جلسه کمیسیون دائمی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد راه اندازی مدارس مهارتی ورزش بحث و گفت و گو شد و همچنین جلسه ای در خصوص مدارس مهارتی در پیش داریم و این موضوع را مطرح خواهیم کرد. حتی در شورای عالی علمی هم برای راه اندازی مدارس مهارتی بحث می شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات درخشش خوبی داشتند و امیدواریم که این روند ادامه دارد باشد و استعداد ها را کشف کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005675

وب گردی

وب گردی