راه‌اندازی مدرسه تخصصی  فوتسال در دانشگاه آزاد واحد یاسوج/ مدرسه‌ای تابستانه برای دانش آموزان سما

مدرسه تخصصی ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در راستای بالا رفتن مهارت دانشجویان و دانش آموزان دانشگاه آزاد اسلامی با راه اندازی مدارس مهارتی و تخصصی درصدد است تا این مشکل را در کشور برطرف کند.

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی معتقدند با ایجاد مدارس مهارتی و تخصصی دانشجویان در رشته تخصصی خودشان مهارت کسب خواهند کرد و همین موضوع باعث می شود تا فارغ التحصیلان در رشته تحصیلی مورد علاقه، فعالیت داشته باشند.

در همین راستا روز گذشته مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با سید محمد تقی علوی مدیرکل تربیت بدنی استان کهکیلویه و بویر احمد جلسه ای درباره راه اندازی مدارس مهارتی ورزش برگزار کردند.

در این نشست مقرر شد تا واحد یاسوج برای دانش آموزان سما مدرسه تخصصی ورزش راه اندازی کند.

در ادامه این گزارش جزئیات بیشتر از تأسیس و راه اندازی مدرسه تخصصی ورزش در واحد یاسوج را می‌خوانید:

مجوز باشگاه‌داری برای دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی در صدد است که برای راه اندازی مدرسه تخصصی ورزش مجوز باشگاه داری دریافت کند تا برای ایجاد این مدرسه مشکلی نداشته باشد.

با توجه به جلسه ای که نامجو مدیرکل تربیت بدنی واحد یاسوج با مدیرکل تربیت بدنی استان داشته است به زودی این مجوز برای دانشگاه آزاد صادر خواهد شد و پس از آن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهکیلویه و بویراحمد با مجوز قانونی مدارس تخصصی را راه اندازی خواهد کرد.

محمد تقی علوی جلسه بلند مدتی با مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج داشته و اعلام کرده از دانشگاه در این راستا حمایت خواهد کرد و زمین های ورزشی را در اختیار دانش آموزان قرار خواهند داد.

راه اندازی مدرسه تخصصی فوتسال با مدرسان فدراسیون

مدرسه تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در حوزه ورزش و در بخش فوتسال راه اندازی خواهد شد و این مدرسه مختص دانش آموزان واحد سماست.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج مدرسان مرد و زن دارد که از فدراسیون فوتبال مجوز دریافت کرده اند و به همین خاطر اولین مدرسه تخصصی ورزش این دانشگاه در حوزه فوتسال خواهد بود.

واحد یاسوج پس از دریافت مجوز باشگاه داری فعالیت خود را برای راه اندازی مدرسه تخصصی ورزش آغاز خواهد کرد.

سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به ایسکانیوز گفت: با توجه به درخواست مدیر تربیت بدنی واحد یاسوج باشگاه تخصصی ورزش با مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می شود.

وی افزود: در صورت راه اندازی سایت پردیس سرآبتاوه توسط دانشگاه آزاد به علت شرایط آب و هوایی این استان جهت برگزاری اردوی تیم ها و میزبانی مسابقات استانی و کشوری بسیار مثمرثمر واقع خواهد شد.

مدرسه تخصصی تابستانه

مدرسه تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج باتوجه به اینکه برای دانش آموزان سماست در تابستان برگزار می شود تا دانش آموزان در طول زمان تحصیل با مشکل مواجه نشوند.

این مدرسه به مدت یک فصل در هرسال برگزار خواهد شد و دانش آموزانی که استعداد فوتبال داشته باشند وارد مدرسه می شوند.

پس از فوتسال واحد یاسوج مدرسه تخصصی ورزش در رشته‌های دیگر را هم راه اندازی می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005691

وب گردی

وب گردی