دریافت جایزه ویژه پروفسور حسابی توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان موفق به کسب سه عنوان در جشنواره پایان نامه‌های برتر دکتر حسابی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد لاهیجان، شیوا سلیمانی دانشجوی مقطع دکترای میکروبیولوژی و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، موفق به کسب عنوان "کتاب برتر"، "پژوهشگر برتر" و "دانشجو برتر" شد و جایزه ویژه پروفسور حسابی را دریافت کرد.

کتابهای هفت جلد از دنیای میکروبیولوژی (SHIVA7) دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در دومین دوره جشنواره پایان نامه های برتر ایران با محوریت کتاب های علمی و با کسب امتیاز عالی موفق به کسب لوح تقدیر ویژه جشنواره شد، که این آثار در مجموعه نفیس و ارزشمند پایان نامه های برتر ایران (دوره دوم) منتشر خواهد شد. کتاب فوق در جشنواره پایان نامه های برتر ایران که به صورت غیرحضوری برگزار شد، توسط هیئت داوران این جشنواره، به عنوان کتاب برتر با درجه عالی برگزیده شد.

شیوا سلیمانی همچنین موفق به کسب جایزه ویژه پروفسور حسابی با عناوین دانشجو و پژوهشگر برتر از سوی هیئت داوران شد.

دومین جشنواره پایان نامه های برتر ایران در اردیبهشت ماه سال 1398 برای انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور برگزار شد که هدف آن بررسی موضوعات پایان نامه های دانشگاهی، کتب و مقالات علمی، طرح های پژوهشی است که توسط پژوهشگران انجام می شود، تا این آثار بتوانند در جهت رفع نیازهای اصلی کشور و در مسیر سند چشم انداز پیشرفت کشور تعریف شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005768

وب گردی

وب گردی