مأموریت گرایی مراکز پژوهشی در جهت تولید محصولات حوزه سلامت

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم مأموریت گرایی مراکز پژوهشی در جهت تولید محصولات و ملزومات حوزه سلامت تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر هدفمندی و تمرکز فعالیت در جهت تولید محصولات حوزه سلامت در راستای ایجاد ارتباط بین صنعت با دانشگاه و مسأله محوری تحقیقات تأکید کرد و گفت: به مراکز پژوهشی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای سال جاری مأموریت داده شده تا در زمینه­ فعالیت تخصصی خود از جمله خدمات سلامت، دارو و گیاهان دارویی، تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی و .. از طریق دریافت سفارش از پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و سایر متخصصان این حوزه، تجهیزات و خدمات مورد نیاز آنها را به عنوان اولویت­های تحقیقاتی مد نظر قرار داده و نسبت به تولید آنها اقدام کنند.

نفر مأموریت گرایی مراکز پژوهشی در جهت تولید محصولات و ملزومات حوزه سلامت کشور را یکی از سیاست های معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری عنوان کرد.

وی مراکز پژوهشی را امکانی برای ارتباط رشته های پزشکی و غیر پزشکی (بین رشته ای) در راستای تولید محصولات فناور و کارآمد دانست و افزود: در این راستا، جلساتی تخصصی با مسئولان مراکز فوق در حوزه پژوهش علوم پزشکی در حال برگزاری است تا از طریق ایجاد ارتباط بیشتر مابین مراکز دارای موضوع فعالیت مشابه، مأموریت­ های جدیدی در جهت تأمین نیاز کشور در حوزه سلامت و ملزومات حوزه پزشکی برای آنان تعریف و اجرایی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005770

وب گردی

وب گردی