جریان دانشجویی تا احقاق حق دانشجومعلمان به مطالبه‌گری خود ادامه خواهد داد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان پردیس شهید باهنر اصفهان گفت: جمعی از دانشجویان فعال رسانه تصمیم بر راه‌اندازی پویش در فضای مجازی در واکنش به احکام حقوقی صادر شده گرفته‌اند.

علی آقنوت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در رابطه با افزایش حقوق دانشجومعلمان گفت: در ماه‌های گذشته همواره شاهد تصمیماتی از جانب مسئولین بوده‌ایم که این تصمیمات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را نسبت به آینده بی‌رغبت و ناامید کرده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان پردیس شهید باهنر اصفهان ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی چند روز اخیر بر ارتقای کیفیت دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز سازنده معلمان به عنوان تعلیم‌دهندگان مبانی دین و انقلاب تأکید داشتند؛ اما متاسفانه در عمل شاهد هستیم که مسئولان توجهی به رهنمودهای ایشان ندارند.

وی اضافه کرد: تصمیمات اخیر مسئولان از جمله استخدام پیمانی، گذراندن دوره سربازی، آزمون اصلح و در نهایت عدم افزایش حقوق، متناسب با مصوبه مجلس شورای اسلامی، نارضایتی دانشجو‌معلمان را بیش از پیش کرده است.

آقنوت عنوان کرد: جمعی از دانشجویان فعال رسانه تصمیم بر راه‌اندازی پویش در فضای مجازی در واکنش به احکام حقوقی صادر شده گرفته‌اند. در این طوفان توییتری از هشتگ‌های حقوق پوشالی و دانشگاه فرهنگیان استفاده خواهد شد.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اهمیت پرورش صحیح دانشجو‌‌معلمان، گفت: صحبت‌های ضد و نقیض بسیاری شنیده می‌شود که نمی‌توان مطمئن بود افزایش حقوق دانشجومعلمان قطعاً صورت خواهد گرفت یا خیر! به همین علت فعالان دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تا احقاق حق دانشجو‌معلمان به مطالبه‌گری خود ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم آنگونه که شایسته است با دانشجو‌معلمان برخورد شود و تصمیمات مسئولان به منظور ترغیب افکار عمومی جهت ورود به دانشگاه فرهنگیان باشد و نه اینکه مردم نسبت به این دانشگاه و دانشجویان آن زاویه پیدا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005816

وب گردی

وب گردی