بانک اطلاعات نخبگان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می‌شود

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد بانک اطلاعات نخبگان شاهد و ایثارگر خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین جلسه کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مسئولان دفاتر امور شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاهی استان تهران با حضور حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

نصیرزاده در این جلسه با تأکید بر مشارکت بر راه اندازی سامانه های ساجد (سامانه جامع اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر) و سامی (سامانه آموزشی معتمدین)،گفت: باید در وب سایت هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی صفحه اختصاصی ستاد شاهد و ایثارگر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعات نخبگان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می شود، گفت: باید افراد نخبه، ارزشی و شایسته شناسایی تا از آنها در سطوح مختلف استفاده شود.

نصیرزاده بر تعامل و همکاری مدیران و مسئولان دفاتر امور شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاهی با بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد و افزود: مدیران باید با برگزاری جلسات آسیب شناسی و مشاوره، مشکلات دانشجویان را برطرف و بنیه علمی آنها را تقویت کنند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی جلسات کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در واحدهای دانشگاهی، برگزاری کنگره ملی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ارودهای معرفتی و بصیرتی، کاشت نهال به نام شهدای دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری یادواره شهداء و راه اندازی و فعال سازی کانون های فرهنگی ایثار را از برنامه های فرهنگی ستاد شاهد و امور ایثارگران عنوان کرد که باید در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور عملیاتی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005832

وب گردی

وب گردی