از قول و قرار پاداش تا عصبانیت مدیرکل  از فدراسیون کاراته

نشست مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در ایسکانیوز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات آسیایی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و به همین خاطر اعضای تیم و مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری نشست در ایسکانیوز حاضر شدند.

حضور اعضای تیم و مدیرکل تربیت بدنی بهانه ای شد تا به صورت مفصل با جوانمرد صحبت کنیم و از طرفی هم فرصتی به دانشجویان برای بازگو کردن درخواست هایشان بدهیم.

یکی از مهم ترین بحث های جوانمرد حق‌خوری از تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی بود و وی اعلام کرد نباید حق قهرمانی را از ما می گرفتند.

در ابتدا سرپرست تیم و دو بازیکن بسکتبال گیتی متین و خواهران ثابت زاده از تحریریه ایسکانیوز بازدید کردند و پس از آن دکتر جوانمرد و مدیر روابط عمومی در تحریریه حاضر شدند.

جوانمرد ابتدا صحبت های اعضای تیم را گوش کرد و پس از آن به سوالات پاسخ داد. عمده درخواست های بازیکنان تیم بسکتبال دریافت پاداش هایشان بود و مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد به آنها قول داد که به زودی پاداش خود را دریافت خواهند کرد.

متین: بسکتبالیست های دانشگاه آزاد روسفیدمان کردند/ بازیکنان تعصبی به میدان رفتند و مردانه جنگیدند

گیتی متین سرپرست تیم در حاشیه نشست گفت: قراربود تمام اعضای تیم در این نشست حاضر شوند اما تعدادی از بازیکنان به دلیل برنامه هایی که داشتند در تهران حضور نداشتند و سرمربی تیم زهره خالقی هم به دلیل بیماری نتوانست در ساختمان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی حاضر شود.

وی افزود: اتفاق بزرگی در ورزش بانوان رخ داد و باید از جوانمرد بابت اعتمادی که به ما داشت تشکر کنم. قرار نبود روی تیم بانوان در مسابقات 3 در 3 سرمایه گزاری شود؛ اما مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به ورزشکاران اعتماد کرد.

متین ادامه داد: البته از تلاش ورزشکاران در مسابقات هم نمی توان چشم پوشی کرد و ما را رو سفید کردند. از نظر اخلاقی و پوشش اسلامی راضی بودیم و در چین از ما می پرسیدند که چه برنامه هایی داشتید.

سرپرست تیم بسکتبال بانوان تصریح کرد: تیم ها ابتدای مسابقات تیم ما را دست کم گرفته بودند؛ اما وقتی با قدرت حریفانمان را شکست دادیم ارتباطمان با تیم ها خوب شد و حتی در چین به زبان انگلیسی می گفتند ایران خیلی قدرتمند است. باور نمی کردند تیم ایران با این قدرت و با تعصب بازیکنان به فینال برسد.

وی اظهار کرد: مسابقات در زمین سرباز و زیر آفتاب برگزار می شد و بازیکنان با این شرایط حجابشان را حفظ کرده بودند و مردانه جنگیدند و همین موضوع باعث شده بود همه تیم ها از ایران بترسند.

جالب اینجاست که در ترکیب تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی دو خواهر که دوقلو هستند، حضور دارند. سمیه ثابت زاده که چند دقیقه ای از خواهرش سمانه بزرگتر است ابتدا از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کرد و سپس پیگیر پاداش‌ها شد.

ثابت زاده: امیدوارم پاداش هایمان را زود دریافت کنیم

سمیه ثابت زاده درباره حضور تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسابقات آسیایی گفت: گلایه ای وجود ندارد و از مسوولان دانشگاه آزاد برای اعزام تیم به مسابقات تشکر می کنم و فقط امیدوارم شرایط طوری فراهم شود که بتوانیم پاداش هایمان را به زودی دریافت کنیم.

وی افزود: باتوجه به کسب جواز حضور در مسابقات جهانی بسکتبال علاقه داریم که در زمان مناسب تمریناتمان را هرچه زودتر آغاز کنیم تا هماهنگی بالایی برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی داشته باشیم.

ثابت زاده تصریح کرد: برنامه مان برای بازی های جهانی را از قبل آماده کرده ایم و انگیزه بالایی برای شرکت در این مسابقات داریم و امیدوارم با تلاش و حمایت ها بتوانیم افتخاری دیگر برای ایران با پیراهن دانشگاه آزاد کسب کنیم.

ثابت زاده: نگاه حریفان به ایران تغییر کرد/ در زمین مسابقه می‌جنگیم

سمانه ثابت زاده در ادامه گفت: ابتدا از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی برای اعتمادشان تشکر می کنم و بعد از آن به هم تیمی های خودم و جامعه ورزش این افتخار آفرینی را تبریک می گویم.

وی افزود: این اتفاق بزرگ راه را برای رسیدن به هدف های بزرگ تر هموار خواهد کرد و با این عملکرد به همه نشان دادیم که حرفی برای گفتن داریم و برای گرفتن حقمان در زمین مسابقه تا آخرین لحظه با حریفانمان می جنگیم.

ثابت زاده تصریح کرد: سال های گذشته که تیم های بسکتبال به مسابقات اعزام شده بودند نتیجه مطلوبی کسب نکردند؛ اما امسال حریفان نگاهشان به تیم ایران تغییر کرد و توانستیم قدرتمان را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: فدراسیون بسکتبال اردو هایی را برای ما برگزار کرد و درکنار مسابقات سوپرلیگ فدراسیون هم کمک کرد تا به هدفمان برسیم.

درخواست بازیکنان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد از جوانمرد

در ادامه اعضای تیم بسکتبال از دکتر جوانمرد درخواست کردند که تغییراتی در تیم ایجاد نکند و همین تیم را به مسابقات جهانی اعزام کند. مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هم قول پاداش ویژه به بازیکنان داد و همچنین اعلام کرد برای اعزام تیم بسکتبال بانوان به مسابقات جهانی اردو های متعددی برگزار خواهد کرد.

گویا فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و وزارت علوم هم از بسکتبالیست های دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل خواهند کرد.

جوانمرد: برای حضور در لیگ جهانی بسکتبال آماده می شویم

کمال جوانمرد در حاشیه حضور در ایسکانیوز گفت: در آستانه سی و هفتمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی قرارداریم و این روز را گرامی می داریم که از عظمت دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک شجره و ثمره طیبه نظام جمهوری اسلامی اسم ببریم.

وی افزود: اگر به عنوان یک متخصص به ورزش نگاه کنم بین ورزش و مقوله فرهنگ هیچ جدایی وجود ندارد و معتقدم ورزش ذات فرهنگی دارد. سعی می کردم برای ورزش پیوست فرهنگی آماده کنم اما باید برای فرهنگ پیوست ورزشی بنویسیم.

جوانمرد ادامه داد: فرصت خوبی داریم تا برای بازیکنان بسکتبال اردو های تدارکاتی برگزار کنیم تا آنها برای شرکت در لیگ جهانی کاملا آماده باشند و در همین راستا صحبت های اولیه را با اعضای کادر فنی انجام داده ایم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در ترکیب تیم های ملی دانشجویی تصریح کرد: اولویت اولمان مسابقات یونیورسیاد است که در ایتالیا بیشترین مدال را کسب کنیم.

سمانه ثابت زاده در حاشیه مسابقات آسیایی در پرتاب توپ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به مقام قهرمانی رسید و در ادامه نشست از جوانمرد درخواست کرد که پاداش مجزا برای او در نظر بگیرد.

عمده درخواست های بسکتبالیست مالی بود و آنها توقع دارند که دانشگاه آزاد اسلامی به وعده های خود عمل کند.

سمیه ثابت زاده هم از جوانمرد درخواست کرد تا در بخش آموزش هم به دانشجویان کمک کند تا آنها با توجه به حضور در مسابقات مجددا در پایان زمان امتحانات در آزمون شرکت کنند و مدیرکل تربیت بدنی به آنها گفت ابلاغ نامه شرایط تحصیلی را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

عصبانیت جوانمرد از فدراسیون کاراته

کمال جوانمرد در حاشیه حضور در ایسکانیوز از عملکرد فدراسیون کاراته گلایه کرد و از تصمیمی که در فینال مسابقات گرفته شد عصبانی بود.

وی در این خصوص گفت: باید تغییراتی در فدراسیون ایجاد شود چون در سال جاری به راحتی جام قهرمانی را از دست دادیم.

این درحالی است که در بازی فینال سوپر لیگ کاراته با اشتباهات داوری مانع قهرمانی دانشگاه آزاد در مسابقات شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005855

وب گردی

وب گردی