کتاب «سیل در خوزستان» توسط دانشگاه آزاد استان خوزستان منتشر می‌شود

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان گفت: ادامه فعالیت‌های این قرارگاه مربوط به فعالیت‌های پژوهشی می‌شود تا تمامی ابعاد حادثه سیل را بررسی کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر فرج‌اله براتی رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در جلسه تشریح عملکرد قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و تجلیل از جهادگران و فعالان این قرارگاه، گفت: امروز این دانشگاه با حضور مدیران جهادی و انقلابی به گونه‌ای عمل می‌کند که به دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شده و رویکرد مردمی بودن و حل مسئله را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریتی جدید، علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود در گسترش دانش و پژوهش و همچنین تربیت نیروی انسانی، توجه به مسائل و مشکلات جامعه و رسیدگی به دغدغه مردم را در اولویت قرار داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه این دانشگاه در میان مردم و همراه آنان پیگیر مشکلات آحاد جامعه است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت به خوبی در این مسیر حرکت کرده است و حضور این دانشگاه در قالب قرارگاه جهادی در استان‌های سیل‌زده، گواه این ادعاست که دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی و در خدمت مردم است.

دکتر براتی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، خاطرنشان کرد: از ابتدای وقوع سیل و پیش از قرارگاه جهادی، مسئولیت پیدا کردیم که در حوزه‌های مختلف به مردم آسیب‌دیده کمک کنیم. پس از تشکیل قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی نیز امدادرسانی و کمک‌رسانی دانشگاه به مناطق سیل‌زده انسجام یافت و به دنبال آن، قرارگاه‌های فرعی در 10 شهر سیل‌زده استان خوزستان تشکیل شد.

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به ادامه فعالیت‌های قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، گفت: با توجه به فروکش کردن سیل و عبور از وضعیت بحرانی، ادامه فعالیت‌های قرارگاه جهادی دانشگاه مربوط به فعالیت‌های پژوهشی می‌شود که قرار است این قرارگاه پژوهشی در کمیسیون‌های مختلف علمی، تمامی ابعاد حادثه سیل را بررسی کرده و نظام موضوعات بحران سیل را تدوین کند. همچنین قرار است کتاب «سیل در خوزستان» توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در 7 فصل تألیف و منتشر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005909

وب گردی

وب گردی