روسیه میزبان نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌شود

یک هیات تجاری ایرانی با حمایت مرکز تعاملات علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به همراه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به کشور روسیه سفر می کنند تا شرایط همکاری‌های دوجانبه بین دو کشور را بررسی کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یک هیات تجاری ایرانی به همراه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، تیرماه 98 به کشور روسیه سفر می کنند تا فضای همکاری بین دو کشور و شرکت های دانش بنیان، افزایش یابد.
این هیات تجاری که متشکل از نمایندگان شرکت های دانش بنیان است، در این سفر با شرکت های متناظر روسی دیدارهای دو جانبه خواهند داشت و نشست های رو در رو برگزار می کنند. این نشست ها با هدف افزایش همکاری های علمی و آشنایی طرفین با ظرفیت های فناورانه دو کشور برگزار می شود.
سفر نمایندگان شرکت های دانش بنیان به روسیه همزمان با نمایشگاه اینوپروم روسیه صورت می گیرد و نمایندگان شرکت های دانش بنیان دو کشور در شهرهای مسکو و یکاترینبورگ با شرکت های متناظر خود دیدار خواهند کرد.
شرکت های دانش بنیان متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی به آدرس WWW.TESC.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005915

وب گردی

وب گردی