باگ  جدید گوشی های گوگل

کاربرانی که به تازگی از موبایل های جدید گوگل استفاده می کنند، از خاموش شدن ناگهانی این دستگاه ها ابراز نگرانی کردند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هنوز دو هفته از عرضه عمومی موبایل‌های میان رده ۳a و ۳aXL گوگل نمی‌گذرد، اما از هم اکنون برخی کاربران از وجود باگ هایی در آن خبر می‌دهند.

برخی کاربران این موبایل‌ها در فروم های اینترنتی مانند «ردیت» و شبکه پشتیبانی گوگل این اختلالات را گزارش کرده‌اند. اختلال در موبایل‌های جدید سبب می‌شود دستگاه طی روز و به طور تصادفی خاموش شود.

کاربران باید دستگاه را ریست کنند تا موبایل دوباره فعال شود اما در برخی موارد حتی این روش کارساز نیست و مشکل ادامه می‌یابد.

هنوز مشخص نیست چه اختلالی به خاموش شدن دستگاه منجر می‌شود. همین طور بررسی گزارش‌های کاربران نشان می‌دهد این مشکل مربوط به کاربران یک کریر مخابراتی نیست. به همین دلیل برخی معتقدند این مشکل مربوط به نرم افزار گوگل است.

البته این نخستین باری نیست که یکی از موبایل‌های گوگل دچار مشکل می‌شود. موبایل‌های پیکسل این شرکت دارای اختلالاتی در بخش میکروفون بودند. همین امر سبب شد صاحبان دستگاه از گوگل شکایت کنند.

همچنین سال گذشته و مدت کوتاهی پس از عرضه موبایل پیکسل۳ کاربران برخی کاربران گزارش کردند، این دستگاه عکس‌ها را ذخیره نمی‌کند.

کد خبر: 1005977

وب گردی

وب گردی