دستگیری 570 سارق/87 درصد از اموال مسروقه شناسایی شدند

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با تلاش ماموران پلیس پیشگیری پایتخت 570 سارق، مالخر و قاچاقچی کالا در مرحله 25 رعد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، بیست و پنجمین مرحله طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در 48 ساعت گذشته اجرا شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر فوق گفت: در بیست و پنجمین مرحله طرح رعد با 333 حکم قضایی 528 نفر از سارقین و مالخران و مجرمانی که در امر سرقت منازل، اماکن، خودرو و کیف‌قاپی فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: 35 هزار قطعه از اموال مسروقه و 168 دستگاه خودور و موتور سیکلت کشف و ضبط و برای سارقان 777 پرونده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه 20 باند سرقت متلاشی شد، اعلام کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه 8 میلیارد تومان است که خوشبختانه مالکان 87 درصد از اموال مسروقه شناسایی شدند.

259 نفر از سارقان دستگیر شده در این مرحله سابقه‌دار هستند؛ از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و 47 قطعه سلاح سرد بدست آمد

سردار رحیمی افزود: 259 نفر از سارقان دستگیر شده در این مرحله سابقه‌دار هستند؛ از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و 47 قطعه سلاح سرد بدست آمد.

فرمانده انتظامی پایتخت به حوزه قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: 55 پرونده کالای قاچاق تشکیل و 42 نفر از قاچاقچیان عمده و مهم شناسایی و دستگیر شدند؛ 122 هزار انواع و اقسام کالای قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش مالی کالاهای قاچاق مکشوفه 7 میلیارد تومان است.

وی گفت: 4 باند عمده قاچاق کالا نیز شناسایی و منهدم شد.

سردار رحیمی درخصوص طرح شبانه که پیشنهاد شورای شهر تهران است اعلام کرد: فعلا با توجه به اینکه فعالیت اصناف تا پایان ماه مبارک رمضان تا سحر مجاز است مانعی وجود ندارد اما برای ادامه این فعالیت باید پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای نقاط مختلف پیشنهاد شود که هم به نفع فروشندگان و هم به نفع مردم باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005986

وب گردی

وب گردی