دیدار رئیس دانشگاه آزاد واحد رامسر با فرمانده سپاه شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه رامسر به همراه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان امروز با علیرضا یکرنگی سندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، علیرضا یکرنگی در این دیدار ضمن خیر مقدم گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با افتخار از بسیج دانشجویی و سپاه پاسداران که به عنوان بدنه اصلی نظام جمهوری اسلامی به شمار می روند حمایت می کند و بدون شک این نظام مدیون تلاش های سپاه و بسیج چه در دوران جنگ، چه در شرایط بحران اقتصادی و چه در سیل اخیر است.

وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه، از جمله وجود استادان با تجربه و علمی امیدواریم بتوانیم فعالیت های مفیدی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

یکرنگی گفت: بسیج دانشجویی بازوی توانمندی برای انقلاب اسلامی است و این نهاد مردمی و انقلابی همیشه در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشگاه یاری رسان ما بودند.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه رامسر در ادامه ضمن تبریک انتصاب علیرضا یکرنگی سندی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: یکرنگی از نیروهای خوب، علمی و بسیجی شهرستان رامسر بوده و ما از اینکه یک نفر از بدنه خود دانشگاه به عنوان رئیس انتخاب شد بسیار خرسندیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه های معتبر کشور است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان رامسر در یک فضای آرام، بدون تنش و تشنج در حال فعالیت است و ما از هیچ گونه کمکی برای ارتقا سطح کیفی، خنثی سازی توطئه دشمنان و برگزاری برنامه های فرهنگی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رامسر با بیان نکاتی در خصوص رعایت حجاب افزود: یکی از آسیب های مهمی که در جامعه وجود دارد مسئله پوشش و حفظ حجاب است که این کار با فرهنگ سازی و آموزش از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های مختلف با موضوع حجاب توسط استادان مجرب دانشگاهی امکانپذیر است.

محسن خاک نژاد مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رامسر هم در این دیدار گفت: هدف اصلی بسیج دانشجویی سوق دادن جریان دانشگاهی به سمت منویات مقام معظم رهبری و تربیت نیروی جوان انقلابی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1005988

وب گردی

وب گردی