گرانفروشی در فروشگاه‌هایی به اسم همواره تخفیف/ روایت وارونه رفاه برای مشتریان

سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 17:35
کد مطلب: 1005993
01

ماهیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای جذب حداکثری مشتریان از طریق عرضه انبوه محصولات با قیمت‌هایی پایین‌تر از بازار است. فروش عمده کالا و محصولات ریز و درشت، حاشیه سود این فروشگاه‌ها را به سهولت تامین می‌کرد. استفاده از تکنیک سود پایین، فروش بالا استراتژی اصلی این مراکز خرید به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، بنا بر این مایه تعجب است که فروشگاهی به اسم رفاه که با انواع و اقسام تبلیغات از جمله «همواره تخفیف» و برگزاری جشنواره‌های مختلف موجی از مشتریان را به سوی خود می‌کشند، در این وانفسای گرانی اقدام به برهم زدن چهارچوب خود کنند. چندی پیش یکی از مخاطبین این خبرگزاری با ارائه اطلاعاتی، به روشنی پرده از تخلفات و گران‌فروشی پشت پرده این فروشگاه کرد.

داستان از آنجا آغاز شد که این شهروند با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های این فروشگاه اقدام به خرید فریز از یک برند ژاپنی به مبلغ 4 میلیون و 200 هزار تومان می‌کند. در زمان خرید به او گفته می‌شود که محصول فوق با تخفیف و بسیار ارزان‌تر از بازار است. با توجه به جلب اعتماد به ظاهر کاذبی که این فروشگاه برای خود ایجاد کرده بود، مشتری اقدام به پرداخت مبلغ به صورت تمام و کمال می‌کند.

حدود 50 روز از زمان پرداخت مبلغ تا زمان ارسال محصول می‌گذرد که این نیز در نوع خودش جالب است. اما نکته طلایی در این میان آن است که قیمت همان مدل فریز فوق در بازار آزاد با یک جستجوی عادی 3 میلیون و 400 هزار تومان بوده است. مکاتبه، اعتراض و هرگونه مراجعه به این فروشگاه بی‌پاسخ باقی مانده است و به‌نوعی باید به مشتریان هشدار داد فریب تبلیغات انبوه و تابلوی چنین فروشگاه‌هایی را نخورد.

خبرگزاری ایسکانیوز ضمن هشدار به مشتریان فروشگاه رفاه آمادگی خود را به منظور ارائه مستندات مربوطه به مراکز نظارتی و ذی‌صلاح اعلام می‌دارد.

شما نیز می‌توانید تجربیات خود از خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و سایر شرکت‌های فعال در این حوزه را در انتهای همین خبر برای ما ارسال کنیدتا پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

161 / 161

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

ارام علیمحمدی جمعه 8 شهریور 1398 - 22:29
  • 1
  • 0
۳عددباکس فریزری خریدم دونه ای ۴۲۷۵۰تومان امروزرفتم بیرون همون باکس قیمت کردم۳۰۰۰۰هزارتومان.الان بایدچیکارکنم
احمدرضاقندهاری دوشنبه 11 شهریور 1398 - 15:21
  • 1
  • 0
باسلام و خسته نباشید خدمت شما بنده نیز بسان اکثریت مشتریان فروشگاههای زنجیره ای بنابر اعتماد کاذبی که به قیمتهای اجناس موجود در این اماکن برای خود ساخته بودم بدون حتی سوال کردن قیمتها اکثر مایحتاجم را از آنجا تهیه میکردم روز شنبه 1398/6/3 طبق معمول با خانواده برای خرید به فروشگاه رفاه اصفهان-گلپایگان-خیابان طالقانی-فروشگاه رفاه-به مدیریت آقای اعظمی مراجعه کردیم و به همراه اجناسی که خریداری کردم قند نیز خریدم بعد از مراجعت به منزل فاکتور فروش رو که مطالعه کردم قیمت قند رو کیلویی هفت هزاروششصدوپنجاه تومان درج کرده بود بعدازحدود پنج روز در یک فروشگاه شخصی بطور کاملا اتفاقی متوجه قیمت شش هزار و دویست تومانی قند شدم و بازم برای اطمینان بیشتر از سه فروشگاه و مغازه دیگه هم پرس و جو کردم و درکمال تعجب دیدم انواع مارکهای قند جعبه ای هیچکدامشان از کیلویی شش هزارو ششصد بیشتر نیست به فروشگاه رفاه فوق الذکر مراجعه کردم اما هنوز به نتیجه ای نرسیدم قابل ذکر است بعد از این کلاهبرداری علنی قسم خوردم به هیچ عنوان از هیچ فروشگاه زنجیره ای خرید نکنم

ایسکاTV

اخبار پر بازدید

آخرین اخبار