مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در اول خرداد

حمله گازانبری به بورسیه‌ها، شیمیست‌ها در صدر،  جزئیات ویرایش و ثبت نام آزمون ارشد پزشکی ​ از جمله مهم‌ترین عناوین امروز(اول خرداد) روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز اول خرداد ماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

حمله گازانبری به بورسیه‌ها

فرهیختگان در این گزارش، به بررسی ۱۸۰۰ روز بلاتکلیفی پرونده بورسیه‌ها در فاصله خرداد ۹۳ تا خرداد ۹۸ می‌پردازد، حکایت پرونده‌ بورسیه‌ها در آستانه پنج سالگی است. چهارم خرداد 93 مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر بورسیه‌های غیرقانونی را مطرح کرد و مصاحبه‌های مختلفی با رسانه‌ها در این خصوص انجام داد که از آن نزدیک به 1800 روز می‌گذرد، اما با وجود روشن شدن نادرستی ادعای آقای معاون هنوز این پرونده در پیچ‌وخم دستگاه قضا در جریان است.

شیمیست‌ها در صدر

فرهیختگان در این گزارش، پراستنادترین اعضای هیات‌علمی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی را معرفی کرده است.

آموزش‌های عمومی و مهارتی باید بتواند چرخه اقتصاد را به گردش دربیاورد

در این عنوان، خبرنگار روزنامه فرهیختگان با علیرضا منظری توکلی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه وضعیت کمی و کیفی مدارس سما، هدف از تاسیس مدارس عالی مهارت مصاحبه داشته است.

مهم‌ترین عناوین امروز اول خرداد ماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

رشته محل‌های جدید در پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ها اعلام شد

روزنامه آفرینش در این عنوان از اعلام رشته محل‌های جدید در پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش سراسری برای مهر ماه سال 1398 خبر داده است.

جزئیات ویرایش و ثبت نام آزمون ارشد پزشکی ​

آفرینش در این عنوان، آخرین مهلت ثبت نام جدید، ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 98 را اعلام کرده است.

7 خرداد؛ آغاز ثبت نام مرحله دوم دکتری دانشگاه تهران

این خبر از مهلت آغاز ثبت نام الکترونیکی معرفی شدگان ورود به مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (.Ph.D) نیمه متمرکز سال 98 دانشگاه تهران حکایت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006009

وب گردی

وب گردی