نخستین رویداد تخصصی استارت‌آپی با موضوع مراقبت و سالمندی برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از برگزاری نخستین رویداد تخصصی استارت‌آپی با موضوع "مراقبت و سالمندی" در خرداد ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، رئیس شورای سیاستگذاری استارت‌آپ‌های دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر گفت: نخستین رویداد تخصصی استارت‌آپی با موضوع «مراقبت و سالمندی» از سوی سازمان نظام پرستاری ایران و با همکاری و مشارکت دانشگاه پیام نور و با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همکاری زیست بوم تولید محتوای دیجیتال ابر زندگی و سایر سازمان ها برگزار خواهد شد.

کریمی با اشاره به محور های این استارت آپ افزود: سالمندی فعال، پویا و موفق، بررسی وضعیت سلامت سالمندان، ورزش و تحرک سالمندان، آسایشگاه‌های مراقبت از سالمندان، خدمات در منزل ویژه سالمندان ، سالمند و مدیریت مراقبت، ارتقاء سلامت، آموزش و تبعیت از رژیم دارویی، غذایی، ورزشی و توانبخشی سالمندان از محور های این استارت آپ است.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این رویداد استارت‌آپی تولید و طراحی وب‌سایت، نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن و سامانه‌های هوشمند با رویکرد مراقبت و سالمندی خواهد بود.

کریمی با عنوان اینکه مهلت ثبت و ارسال ایده‌های استارت‌آپی تا 10 خرداد سال جاری است، اظهار کرد: علاقهمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت‌های www.abrezendegi.ir و www.ino.ir مراجعه کنند.

گفتنی است این استارت آپ در 23 و 24 خردادماه سال جاری در سازمان مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006020

وب گردی

وب گردی