دانشجویان برای مناجات در شب‌های قدر  کجا بروند؟

برنامه مساجد دانشگاه‌های تهران برای مراسم‌های شب‌های قدر اعلام شد و حضور در این مراسم برای عموم مردم آزاد است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با فرارسیدن ایام لیالی قدر، مساجد سراسر کشور برنامه‌های خود را برای مناجات اعلام کردند. در این بین چندین دانشگاه کشور نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های مفصلی را برای شب‌های قدر در نظر گرفته‌اند.

دانشگاه امیرکبیر

این مراسم معنوی به مدت سه شب در مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا محمدی (شب نوزدهم)، حجت‌الاسلام محمود علوی (شب بیست و یکم) و حجت‌الاسلام محمد محمدیان (شب بیست و سوم) برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم پویان راد و سید الیاس موسوی به مداحی خواهند پرداخت.

این مراسم از ساعت 22 در مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

دانشگاه تهران

مراسم مسجد دانشگاه تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی رستمی (شب نونزدهم)،حجت‌الاسلام محسن قرائتی (شب بیست ویکم و شب بیست وسوم) برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم مصطفی آرن و عبدالله کرمی نبا به مناجات و دعای جوشن کبیر می‌پردازند.

دانشگاه صنعتی شریف

این مراسم معنوی همزمان با شهادت حضرت علی (ع) به مدت سه شب با سخنرانی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد قمی (شب )،حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمبان (شب بیست ویکم و شب بیست وسوم) برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام حسن پویا به مناجات و دعای جوشن کبیر می‌پردازند.

دانشگاه تربیت مدرس

مراسم معنوی دانشگاه تربیت مدرس هم به مدت سه شب با سخنرانی حجت‌الاسلام علی فلاح رفیع (شب نونزدهم،شب بیست ویکم و شب بیست وسوم) برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم امیرحسین محمودیان به مناجات و روضه می‌پردازد.

دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات

مراسم واحد علوم و تحقیقات نیز به مدت 3 شب با حضور اقشار دانشگاهی از ساعت 22:30 با قرائت قرآن کریم و دعای افتتاح آغاز و پس از آن دعای پر فیض جوشن کبیر برگزار می‌شود.

در ادامه سخنرانی و مناجات خوانی و مداحی برگزار می‌شود. در پایان (ساعت 2:15 بامداد) از دعوت شدگان با غذای سحری نذری پذیرایی خواهد شد.

همچنین اعتکاف رمضانیه (ویژه خواهران و برادران) همزمان با لیالی قدر در مسجد امام علی (ع) واحد علوم و تحقیقات از روز یکشنبه 05/‏03/‏98 لغایت سه شنبه 07/‏03/‏98 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006038

وب گردی

وب گردی