توسعه فرهنگ نماز، قرآن و عترت اولین اولویت ماست

معاون پژوهشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه فرهنگ نماز، قرآن و عترت اولین اولویت معاونت آموزشی و پژوهشی است، در همین راستا تلاش می کنیم با برنامه‌های مختلف قرآنی، جریانی قرآنی در سطح کشور راه بیندازیم. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح امروز چهارشنبه اول خردادماه 98 در ساختمان مرکزی‌ وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

علیرضا کاظمی معاون پژوهشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات امسال با تعطیلات عید مصادف شده بود که تمامی افراد در این ایام هم پای کار بودند. از افرادی که در این برنامه ایفای نقش داشتند، تشکر می‌کنم.

وی‌افزود: توسعه فرهنگ نماز، قرآن و عترت اولین اولویت معاونت آموزشی و پژوهشی است، در همین راستا تلاش می‌کنیم با برنامه‌های مختلف قرآنی، جریانی قرآنی در سطح کشور راه بیندازیم.

معاون پژوهشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات قرآنی زمانی که در یک منطقه کوچک برگزار می‌شوند، به یک حرکت فرهنگی تبدیل خواهد شد. امروز جامعه ما بیش از هر نیاز دیگری نیازمند توجه به قرآن است.

کاظمی افزود: قرآن و تربیت قرآنی بهترین بستر ایمن‌سازی دانش‌آموزان و خانواده‌هاست. از تمامی عزیزانی که به این جریان قرآنی در کشور کمک کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006054

وب گردی

وب گردی