انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در وزارت علوم با هدف  پرورش استعدادهای دانشجویان نخبه

تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف همکاری در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، دینی و اجتماعی در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور بین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و موسسه فرهنگی ، هنری مهرسان منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف همکاری در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، دینی و اجتماعی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و موسسه فرهنگی، هنری مهرسان منعقد شد.

غلامرضا غفاری در مراسم عقد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: اشخاص و نهادهایی که به حوزه کار فرهنگی ورود پیدا می‌کنند قطعاً سرمنشا دغدغه‌شان، عشق بوده است. به ویژه وقتی حوزه جوانان مد نظر باشد عشق پایدارتر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: ورود پیدا کردن به فضای فرهنگی چند ویژگی دارد، از جمله آن‌که در این فضا سوال و پرسش کردن سهل و آسان است و پاسخ دادن مشکل. کسانی که ورود پیدا می‌کنند پیش از هر چیز باید توانایی پاسخ دادن داشته باشند. با ورود به این فضا هم‌افزایی اتفاق می‌افتد و از پرتو این هم‌افزایی و در کنار نگاه خیر، قطعا خروجی با دستاور‌د‌هایی مثبت همراه خواهد بود.

وی افزود: در تمامی سطوح حوزه فرهنگی صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود ولی در عمل کمتر شاهد عینی شدن دستاورد‌های مؤثر و پربازده بوده‌ایم و امیدواریم که در این عرصه شاهد رونق بیشترو دستاورد‌های اثرگذارتر باشیم.

همچنین در این مراسم، رفیعیان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری مهرسان خاطرنشان کرد: مؤسسه مهرسان به دنبال پرورش استعدادهای دانشجویان نخبه در زمان دانشجویی و ایجاد بستر مناسب برای تضمین آینده کاری و حرفه‌ای آنهاست. مهرسان تلاش خواهد کرد در راستای تفاهم‌نامه برای رشد و اعتلای استعداد‌های جامعه دانشجویی گام بردارد.

گفتنی است این تفاهم نامه در راستای همکاری مشترک در برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، دینی و اجتماعی در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور منعقد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006086

وب گردی

وب گردی