عدم استفاده از پتانسیل جوانان خیانت به کشور است

یک جانباز دفاع مقدس در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اشاره به نقش جوانان در فتح خرمشهر گفت: اگر از پتانسیل جوانان استفاده نکنیم، به جمهوری اسلامی خیانت کردیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد بردسیر، علیرضا حجتی جانباز دفاع مقدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره معمار کبیرانقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و سال‌روز فتح خرمشهر افزود: در هشت سال دفاع مقدس و به ویژه فتح خرمشهر، بسیاری از فرماندهان و رزمندگان را جوانان تشکیل می‌دادند.

وی به بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی و فتح خرمشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: جوانان خرمشهر را آزاد کردند.

حجتی به جنایات رژیم بعثی در جنگ تحملی نیز اشاره کرد و گفت: رزمندگان با سه ویژگی توکل به خدا، توسل به اهل بیت(ع) و تلاش بی وقفه موفق به شکست دشمن شدند.

این یادگار دفاع مقدس، با تاکید بر اینکه نباید تفاوتی میان جوانان نسل جدید و جوانان دوران دفاع مقدس قائل شد گفت: شهید محسن حججی و هزاران جوان دهه چهارم انقلاب، نشان دادند که راه شهدا ادامه دارد.

حجتی با انتقاد از عدم توجه برخی مدیران نسبت به نسل جوان افزود: جوان به معنی نوگرایی است و مدیرانی که از پتانسل‌های نسل جوان استفاده نکنند فاقد خلاقیت و نوآوری هستند.

این جانباز دفاع مقدس با تاکید براینکه جوانان مظلوم واقع شدند خاطر نشان کرد: ساختن موشک شهاب 3 که کابوس دشمنان به ویژه اسرائیل شده، به همت جوانانی همچون شهید طهرانی مقدم انجام گرفته و این بیانگر نقش مهم جوانان در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی است.

حجتی با تاکید براینکه در هر حوزه‌ای که جوانان حضور داشتند موفق عمل کردیم گفت: مشکلات اقتصادی فعلی کشور ناشی از عدم به کارگیری و حمایت از جوانان در عرصه های اقتصادی و تولیدی است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز با تاکید بر نقش جوانان در رشد و توسعه کشور، از تهاجم فرهنگی به عنوان آسیب جامعه یاد کرد و گفت: جوانان ما به عنوان چشمه زلالی هستند که به الگو نیاز دارند.

رسول جمشیدی، خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر بستری مناسب برای رشد و تعالی جوانان فراهم کرده است.

آمنه فیروزآبادی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز به نقش مهم جوانان در توسعه کشور اشاره کرد و به بیان اقدامات حوزه فرهنگی دانشگاه پرداخت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006092

وب گردی

وب گردی