برخوردبا گرانفروشی برنج درهمه شعبه های یک فروشگاه معروف

سخنگوی سازمان تعزیرات از برخورد با گرانفروشی برنج در تمامی شعب یک فروشگاه معروف خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گشت مداخلات ویژه سازمان تعزیرات با حضور مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک تعزیرات، رئیس مجتمع گشت‌های تعزیرات تهران، بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اتاق اصناف، اتحادیه بنکداران و نیروی انتظامی به یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف واقع در میدان آرژانتین اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده روی ۲ برند به نام‌های برنج چاپار و برنج هاشمی، کریمی مشخص شد بیش از ۷۰ درصد برنج‌ها پاکستانی و ۳۰ درصد آن برنج ایرانی با کیفیت پایین مخلوط شده و محموله ۶۰ تن موجود در فروشگاه به قیمت هر کیلو ۲۶۵ هزار ریال عرضه و به فروش می‌رسد.

رایگانی گفت: با اظهارنظر کارشناسان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان، اتاق اصناف و اتحادیه بنکداران در مورد احراز تخلف تقلب، موضوع صورتجلسه و بلافاصله با هماهنگی به عمل آمده با مدیرکل استان مازندران تیم گشت استان به محل کارخانه تولید برنج‌های مذکور در استان مراجعه و ضمن دستور توقیف توزیع و فروش ۳۰ تن برنج موجود در کارخانه، نمونه برداری برای آزمایش به آزمایشگاه ارسال شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با موافقت و رضایت کامل مدیرعامل و دست اندرکاران فروشگاه فوق، موجودی انبار به میزان ۶۰ تن به طور کامل در محل فروشگاه عرضه و به قیمت یک میلیون ریال معادل هر کیسه ۱۰ کیلویی 100هزار تومان عرضه و به مردم به فروش رسید که موضوع مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی و نیز مدیرعامل این فروشگاه به تمامی شعب دستور توزیع برنج‌های موجود در انبار‌های تمامی شعب به قیمت کارشناسی هر کیسه یک میلیون ریال صادر شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006099

وب گردی

وب گردی